فکری: برایم مهم نیست که دیاباته گل نزد/ در دربی همه کاره بازیکنان هستند



اخبار,اخبار ورزشی,محمود فکری
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای من خیلی مهم نیست که دیاباته گل نزده، همین که سلامتیش را به دست آورده و برگشته خیلی مهم است.

به گزارش فارس، محمود فکری در خصوص پروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت:‌ هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند و هیچ کدام دنبال ضد فوتبال نبودند. بازی سرعت خیلی خوبی داشت و هر لحظه توپ روی دروازه‌ها بود. خداراشکر توانستیم در نیمه اول هم به گل برسیم. موقعیت‌هایی داشتیم که در نیمه اول می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم ولی همینکه یک بر صفر بیرون آمدیم خیلی خوب بود.

 

وی ادامه داد: در نیمه دوم هم بازی خوبی ارائه دادیم. مخصوص در اواخر بازی که می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما بچه ها دقت نداشتتند و تعلل می‌کردند و موقعیت‌ها را را از دست دادیم. اما در مجموع از تک تک آن ها تشکر می‌کنم. با غیرت و با تمام وجودشان بازی می‌کنند. تیم یکدلی را شکل می دهیم و به وجود می‌آوریم. خداراشکر. امیداریم اتفاقات خوب بیفتد.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا موقعیت‌هایی که دیاباته از دست داد به خاطر مصدومیت او بود، گفت: همینکه رسیده خوب است. او بازیکن خوب و بزرگی است. مخصوصا در استفاده از موقعیت‌ها و اینکه فضایی را به وجود بیاورد که توپ در زمین حریف بماند. برای من خیلی مهم نیست که گل نزده، همینکه سلامتیش را به دست آورده و برگشته خیلی مهم است. ان‌شاالله در بازی های آینده پایش به گلزنی باز می‌شود چون بازیکنی است که از موقعیت ها خیلی خوب استفاده می‌کند.

 

فکر در مورد برگزاری دربی در دوشنبه هفته آینده و در همین ورزشگاه، عنوان کرد: در دربی همه کاره بازیکنان هستند و ما شاید زیاد نقشی نداشته باشیم. دربی بازی است که به هرحال شاید ما مربیان کارمان راحت‌تر باشد. چون بازیکنان برای این بازی تمرکز لازم را دارند و می‌روند که بهترین بازی خودشان را انجام بدهند. ان شاالله بازی خوبی شود و اتفاق خاصی نیفتد و یکی از دربی های زیبای تاریخ فوتبال ایران شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------