زور سپاهان و فولاد بهم نرسید/ ادامه طلسم نبردن‌های ذوب‌آهن در روز پیروزی صنعت نفت و مس رفسنجان



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار سپاهان و فولاد
دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان با تساوی به پایان رسید.

به گزارش مهر، در یکی از دیدارهای باقی مانده هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز یکشنبه تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان فولاد خوزستان بود که این دیدار با تساوی یک به یک خاتمه یافت.

 

در این دیدار که دو تیم فوتبال زیبا و جذابی را به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند، ابتدا آیاندا پاتوسی در دقیقه ۸ برای فولاد گل زد اما محمدرضا حسینی در دقیقه ۳۴ بازی را به تساوی کشاند.

 

در نیمه دوم هم دو تیم موقعیت‌های پرتعدادی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما نتوانستند بر تعداد گل‌های این بازی بیفزایند تا در نهایت امتیازات تقسیم شود.

 

***

 

طلسم نبردن‌های ذوب‌آهن باقی ماند/ هفتمین تساوی در دقیقه ۹۶!

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان در دیداری معوقه از هفته نهم لیگ برتر عصر امروز یکشنبه برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت.

 

در این دیدار ابتدا تیم میزبان موفق شد در دقیقه ۲۱ توسط حامد پاکدل به گل برتری دست پیدا کند اما دارکوبیدف در دقیقه ۵۶ برای ذوب آهن گل زد تا کار به تساوی کشیده شود. این پایان کار نبود و شاگردان رحمان رضایی در دقیقه ۷۷ توسط عبدالله حسینی به گل دوم دست پیدا کردند.

 

در حالی که شاگردان رحمان رضایی امیدوار به کسب اولین پیروزی خود در لیگ بیستم بودند در دقیقه ۹۶ این دیدار حامد پاکدل از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند تا هفتمین تساوی تیم ذوب آهن رقم بخورد.

 

ذوب آهن با این تساوی ۷ امتیازی شد و در رده پانزدهم باقی ماند. آلومینیوم ۱۱ امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار گرفت.

 

***

 

صنعت نفت با عبور از نساجی صدرنشین شد/ پیروزی مس برابر ماشین‌سازی

دیدار تیم‌های فوتبال نساجی و صنعت نفت در هفته یازدهم لیگ برتر عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد که طی آن تیم آبادانی به برتری یک بر صفر رسید.

 

تیم فوتبال صنعت نفت که یکی از مدعیان بالانشین جدول است با گلی که طالب ریکانی در دقیقه ۳۶ به ثمر رساند موفق شد سه امتیاز ارزشمند را از تیم نساجی کسب کند و با ۲۱ امتیاز صدرنشین لیگ شود و جای استقلال را موقتاً بگیرد.

 

در دیگر دیدار هفته یازدهم تیم فوتبال مس رفسنجان برابر تیم ماشین سازی تبریز به برتری یک بر صفر رسید. گل مس را در این دیدار فراز امامعلی در دقیقه ۷۶ به ثمر رساند. مس با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و جای پرسپولیس را در رده یازدهم گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------