امیری: پرسپولیس بهترین تیم ایران است/ آقایی: باید ۴ یا ۵ گل می‌زدیم



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار استقلال و پرسپولیس
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هواداران نباید به قدرت این تیم شک کنند.

به گزارش ایسنا، "وحید امیری" بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی برابر استقلال اظهار کرد:‌ پرسپولیس بهترین تیم ایران است. 

 

او درباره اینکه می‌گویند بعد از فینال آسیا پرسپولیس هنوز به شرایط عادی برنگشته است هم، گفت: اینطور نیست. امروز ما فوتبال مالکانه بازی کردیم و تعداد بالایی موقعیت داشتیم. تمام زیبایی‌های فوتبال را امروز پرسپولیس به نمایش گذاشت، آن هم در داربی که سطح و فشارش خیلی بالاست.

 

امیری همچنین گفت: وقتی دقیقه یک گل می‌خوریم اما تا دقیقه ۹۳ با نتیجه ۲ بر یک جلو هستیم، این نشان می‌دهد که تیم ما برگشته است. پرسپولیس در فینال آسیا بوده و کمی زمان می‌برد که شرایط روحی‌اش برگردد. هواداران نباید به این تیم شک کنند.

 

***

 

نعمتی: اگر موقعیت‌های‌مان گل می‌شد، نتیجه باور نکردنی بود

سیامک نعمتی پس از تساوی پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: همه بازی را دیدند. بازی کاملاً یک طرفه و مالکانه با موقعیت‌های زیاد برای تیم ما بود و واقعا نمی‌دانم چه بگویم. بسیار ناراحتم که این بازی را از دست دادیم و نتوانستیم برنده شویم. حقمان برد با اختلاف زیاد بود.

 

او ادامه داد: بعد از این که دقیقه یک گل خوردیم تا دقیقه آخر بازی دست ما بود و نمی‌دانم چرا سه، چهار دقیقه آخر به عقب آمدیم و این فضا را به حریف دادیم تا گل بزند و بازی مساوی شود. خیلی حیف شد و فقط می‌توانم بگویم متاسفم.

 

مدافع پرسپولیس با بیان این‌که موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما بعضی مواقع این موقعیت‌ها تبدیل به گل می‌شود و بعضی مواقع هم نمی‌َشود، گفت: امروز بعد از گلی که زدیم چند موقعیت خوب داشتیم اما متاسفانه وارد دروازه‌شان نشد و اگر آن موقعیت‌ها گل می‌شدند یک نتیجه باور نکردنی رقم می‌خورد.

 

***

 

کامیابی‌نیا: امیدوارم بدشانسی دست از سر پرسپولیس بردارد

کمال کامیابی‌نیا پس از تساوی 2 - 2 پرسپولیس و استقلال در دربی 94 گفت: تیم ما بازی خوب انجام می‌دهد و امروز هم این مسئله را مشاهده کردید. امیدوارم بدشانسی دست از سر پرسپولیس بردارد و بتوانیم امتیازات را بگیریم.

 

***

 

آقایی: استقلال جز یک دقیقه اول، هیچ حرفی برای گفتن نداشت/ باید ۴ یا ۵ گل می‌زدیم

سعید آقایی پس از تساوی 2 - 2 پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: می‌توانستیم با نتیجه 4 بر یک یا 5 بر یک پیروز می‌شدیم و خیلی حیف شد! استقلالی‌ها به جز یک دقیقه اول که گل زدند، هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و شرمنده هواداران شدیم.

 

وی درباره اینکه سرخپوشان نتوانستند به خوبی از فرصت‌های گلزنی خود استفاده کنند، گفت: خیلی شرمنده هواداران شدیم و ان‌شاءالله در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------