آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

امیری: پرسپولیس بهترین تیم ایران است/ آقایی: باید ۴ یا ۵ گل می‌زدیم



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار استقلال و پرسپولیس
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هواداران نباید به قدرت این تیم شک کنند.

به گزارش ایسنا، "وحید امیری" بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی برابر استقلال اظهار کرد:‌ پرسپولیس بهترین تیم ایران است. 

 

او درباره اینکه می‌گویند بعد از فینال آسیا پرسپولیس هنوز به شرایط عادی برنگشته است هم، گفت: اینطور نیست. امروز ما فوتبال مالکانه بازی کردیم و تعداد بالایی موقعیت داشتیم. تمام زیبایی‌های فوتبال را امروز پرسپولیس به نمایش گذاشت، آن هم در داربی که سطح و فشارش خیلی بالاست.

 

امیری همچنین گفت: وقتی دقیقه یک گل می‌خوریم اما تا دقیقه ۹۳ با نتیجه ۲ بر یک جلو هستیم، این نشان می‌دهد که تیم ما برگشته است. پرسپولیس در فینال آسیا بوده و کمی زمان می‌برد که شرایط روحی‌اش برگردد. هواداران نباید به این تیم شک کنند.

 

***

 

نعمتی: اگر موقعیت‌های‌مان گل می‌شد، نتیجه باور نکردنی بود

سیامک نعمتی پس از تساوی پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: همه بازی را دیدند. بازی کاملاً یک طرفه و مالکانه با موقعیت‌های زیاد برای تیم ما بود و واقعا نمی‌دانم چه بگویم. بسیار ناراحتم که این بازی را از دست دادیم و نتوانستیم برنده شویم. حقمان برد با اختلاف زیاد بود.

 

او ادامه داد: بعد از این که دقیقه یک گل خوردیم تا دقیقه آخر بازی دست ما بود و نمی‌دانم چرا سه، چهار دقیقه آخر به عقب آمدیم و این فضا را به حریف دادیم تا گل بزند و بازی مساوی شود. خیلی حیف شد و فقط می‌توانم بگویم متاسفم.

 

مدافع پرسپولیس با بیان این‌که موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما بعضی مواقع این موقعیت‌ها تبدیل به گل می‌شود و بعضی مواقع هم نمی‌َشود، گفت: امروز بعد از گلی که زدیم چند موقعیت خوب داشتیم اما متاسفانه وارد دروازه‌شان نشد و اگر آن موقعیت‌ها گل می‌شدند یک نتیجه باور نکردنی رقم می‌خورد.

 

***

 

کامیابی‌نیا: امیدوارم بدشانسی دست از سر پرسپولیس بردارد

کمال کامیابی‌نیا پس از تساوی 2 - 2 پرسپولیس و استقلال در دربی 94 گفت: تیم ما بازی خوب انجام می‌دهد و امروز هم این مسئله را مشاهده کردید. امیدوارم بدشانسی دست از سر پرسپولیس بردارد و بتوانیم امتیازات را بگیریم.

 

***

 

آقایی: استقلال جز یک دقیقه اول، هیچ حرفی برای گفتن نداشت/ باید ۴ یا ۵ گل می‌زدیم

سعید آقایی پس از تساوی 2 - 2 پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: می‌توانستیم با نتیجه 4 بر یک یا 5 بر یک پیروز می‌شدیم و خیلی حیف شد! استقلالی‌ها به جز یک دقیقه اول که گل زدند، هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و شرمنده هواداران شدیم.

 

وی درباره اینکه سرخپوشان نتوانستند به خوبی از فرصت‌های گلزنی خود استفاده کنند، گفت: خیلی شرمنده هواداران شدیم و ان‌شاءالله در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------