پرسپولیس با شکست فولاد به رده ششم جدول رسید/ هوادار صدرنشین لیگ دسته اول شد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار پرسپولیس و فولاد
تیم فوتبال پرسپولیس پس از چهارتساوی متوالی موفق به کسب پیروزی مقابل فولاد خوزستان شد.

به گزارش مهر، دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان که از ساعت ۱۶:۴۰ امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد با پیروزی دو بر یک میزبان مقابل شاگردان جواد نکونام همراه بود. مهدی عبدی (۲۹) و احمد نورالهی (۷۷) برای پرسپولیس و لوسیانو پری را (۶۵ - پنالتی) برای فولاد گلزنی کردند.

 

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به پیروزی در ۴۵ دقیقه نخست این بازی رسیدند که بازی را از همان دقایق ابتدایی تهاجمی آغاز کردند. سرخپوشان پایتخت در دقایق ابتدایی با نفوذهای وحید امیری به پشت محوطه جریمه فولاد رسیدند اما دفاع پرتعداد اهوازی‌ها موقعیت جدی روی دروازه محسن فروزان ایجاد نکرد.

 

هر چه از زمان بازی گذشت شاگردان جواد نکونام تسلط بیشتری روی توپ و میدان پیدا می‌کردند تا با نفوذ بازیکنان سرعتی خود نظیر عباسی، احمدزاده و حردانی روی دفاع پرسپولیس فشار بیاورند.

 

سرعت بالای چرخش توپ از سوی فولادی‌ها سبب شد تا مدافعان پرسپولیس چاره‌ای جز دفع توپ‌های این تیم به قصد کرنر نداشته باشند.

 

ارسال کرنرهای خطرناک از سوی آیاندا پاتوسی یکی از تاکتیک‌های نکونام برای رسیدن تیمش به گل در بازی با پرسپولیس بود. اتفاقی که موسی کولیبالی در دقیقه ۲۶ نزدیک بود تبدیل به گل کند اما ضربه سر مدافع فولاد به تیر دروازه پرسپولیس خورد و وارد گل نشد.

 

در ادامه بازیکنان پرسپولیس با حفظ توپ توانستند بار دیگر مالکیت بازی را بر عهده بگیرند تا بالاخره در دقیقه ۲۹ مهدی عبدی با ضربه سرکش خود دروازه فولاد را روی توپ ارسال وحید امیری و دفع فولادی‌ها تبدیل به گل کند تا دو تیم با همین یک گل به رختکن رفته و استراحت بین دونیمه را پشت سر بگذارند.

 

شایان ذکر است دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران نیز از نزدیک به تماشای این دیدار نشست.

 

نیمه دوم با ادامه بازی مالکانه پرسپولیس همراه بود اما شاگردان جواد نکونام خیلی زود به حمله روی دروازه پرسپولیس پرداختند و چند موقعیت خطرناک روی دروازه حامد لک ایجاد کردند.

 

فولادی‌ها در دقیقه ۵۸ روی سانتر احمدزاده و ضربه سر لوسیانو برای دومین بار تیر دروازه پرسپولیسی‌ها را به لرزه درآوردند. حملات فولادی‌ها در اواسط نیمه دوم پردامنه تر از همیشه بود تا بالاخره در دقیقه ۶۰ با سوت بحث برانگیز زاهدی فر به پنالتی رسیدند تا این بار لوسیانو بتواند دروازه حامد لک را از روی نقطه پنالتی باز کند.

 

اعلام پنالتی از سوی داور بازی باعث جنجال در زمین مسابقه و همچنین روی نیمکت‌های دو تیم شد اما این بار پرسپولیس توانست خیلی زود خودش را به بازی برگردانده و در دقیقه ۷۰ گل پیروزی بخش را توسط احمد نورالله‌ی در شلوغی محوطه جریمه فولاد به ثمر برساند.

 

پس از این گل نیز بازیکنان فولاد حملات همه جانبه ای را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند اما سرخپوشان که در دقایق پایانی دو مدافع وسط خود را به دلیل مصدومیت در زمین نداشتند توانستند پس از چهار تساوی متوالی به سه امتیاز این دیدار برسند.

 

***

 

هوادار صدرنشین لیگ یک فوتبال ایران شد

در جریان هفته دهم لیگ یک فوتبال ایران عصر امروز (دوشنبه) ۹ دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین بازی مس کرمان تیم صدر نشین جدول برابر میزبانش استقلال ملاثانی با یک گل شکست خورد. در دیگر دیدار مهم امروز هوادار رده دومی برابر ملوان با تساوی یک بر یک متوقف شد اما به لطف تفاضل گل بهتر با ۱۸ امتیاز به صدر جدول صعود کرد. استقلال خوزستان نیز با تساوی برابر خیبر خرم‌آباد ۱۸ امتیازی شد و به رتبه دوم جدول رسید.

 

نتایج بازی‌های هفته دهم به شرح زیر است:

پارس جنوبی‌ جم ۳ – شهرداری آستارا ۱

 

خیبر خرم‌آباد ۰ – استقلال خوزستان ۰

 

ملوان ۱ – هوادار ۱

 

آرمان گهر ۲ – شاهین شهرداری بوشهر ۱

 

چوکای تالش ۳ – فجر سپاسی ۲

 

رایکای بابل ۲ – گل‌ریحان البرز ۱

 

بادران تهران ۱ – خوشه طلایی ساوه ۱

 

قشقایی شیراز ۰ - نود ارومیه ۲

 

استقلال ملاثانی ۱ – مس کرمان ۰

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------