تمرین استقلال جای اراذل و اوباش است؟



اخبار,اخبار ورزشی,تمرین استقلال
محمود فکری و شاگردانش با استقبال از یک مهمان ناخوانده، نه تنها پروتکل‌های بهداشتی را زیر پا گذاشتند بلکه پای اراذل و اوباش را که هیچ ارتباطی و سنخیتی با مسئولیت اجتماعی هر تیم و باشگاهی دارد، به تمرین بازی کردند.

به گزارش ایسنا، روزی نیست که محمود فکری از هواداران و پیشکسوتان تیمش برای بی‌توجهی به شایعات و حواشی و همانیوطر حمایت از تیمش سخن نگوید اما در تصاویری که از تمرین استقلال منتشر شده، یک چهره معلوم الحال همراه با علیرضا نیکبخت در تمرین حاضر شده و با زیر پا گذاشتن پروتکل‌های بهداشتی، با تمام بازیکنان و مربیان این تیم خوش و بش کرده است.

 

در فاصله ۴۸ ساعت تا دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان، فردی که سابقه شرارت و حضور در زندان را هم دارد و بارها در فضای مجازی تصاویر نامناسبی را از خودش به انتشار گذاشته، در تمرین آبی‌پوشان حاضر می‌شود و هیچ فردی از بخش حراست، مدیریت و کادر سرپرستی و مربیگری جلوی این اتفاق را نمی‌گیرد و در عوض با استقبال پرشوری هم مواجه می‌شود.

 

در خلال این اتفاق، بازیکنان استقلال به همراه محمود فکری خوش و بش گرمی با این چهره و همراهانش در تمرین انجام می‌دهند و بی‌توجه به آنچه در ایران و جهان در ارتباط با کرونا گفته می‌شود، همدیگر را در آغوش هم می‌کشند تا کمال مهمان‌نوازی را به عمل آورده باشند!

 

این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که از سال گذشته به علت شیوع کرونا و وضع قوانین بهداشتی، مسابقات فوتبال در فضایی ایزوله شده برگزار می‌شود اما به نظر می‌رسد این قبیل موارد برای کادرفنی و بازیکنان استقلال رنگ باخته و دیگر دغدغه‌ای از بابت شیوع کرونا وجود ندارد و گویا اصلا استقلال ۴۸ ساعت بعد در لیگ برتر بازی نخواهد کرد.

 

بی‌اهمیتی مسئولان و بازیکنان استقلال به این موضوع در شرایطی است که آن‌ها طی ساعات آینده با عوامل برگزاری مسابقه و تیم رقیب هم رودررو می‌شوند و جان آن‌ها و خانواده‌هایشان را هم به خطر می‌اندازند! این رفتار با ویروسی که تا چندین روز هیچ علائمی از خود در بدن نشان نمی‌دهد و به راحتی از انسانی به انسان دیگر منتقل می‌شود، چه معنایی جز بی‌مبالاتی و رعایت نکردن مسائل پیش افتاده دارد؟

 

از طرفی مهمان نوازی بد موقع آبی‌پوشان از یک پیشکسوت فوتبال یا یک چهره دارای جایگاه بالای اجتماعی نیست بلکه فردی است که نامش حوادث و لات‌ بازی گره خورده است. آیا دم خور شدن با این چهره‌ها مکتب ناصر حجازی و منصور پورحیدری است که تا وقتی در قید حیات بودند، سعی کردن اخلاق‌مدار باشند؟

 

آیا باشگاه استقلال در قبال این موضوع چه از دیدگاه رعایت مسائل بهاشتی و همینطور مسائل اخلاقی این ماجرا سکوت خواهد کرد یا به موقع با مسببان این موضوع برخورد لازم را انجام می‌دهد؟

 

اخبار,اخبار ورزشی,تمرین استقلال

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------