سپاهان سه امتیاز و صدر را از استقلال گرفت



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار استقلال و سپاهان
مصاف سپاهان و استقلال در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با برتری ۲ بر صفر شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری دو بر صفر زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.

 

گل‌های این بازی را سجاد شهباززاده در دقایق ۱۴ و ۳۵ برای سپاهان به ثمر رساند.

 

با این نتیجه سپاهان با ۲۸ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت و استقلال با ۲۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول ایستاد.

 

نیمه اول

بازی در دقایق ابتدایی با حملات سپاهان آغاز شد. محمدرضا حسینی در دقیقه ۳ با هجوم به نیمه زمین استقلال شوتی روانه دروازه آبی‌ها کرد که راه به جایی نبرد. دو دقیقه بعد از این موقعیت امید نورافکن با رسیدن به محوطه جریمه استقلال، شوتی روانه دروازه مظاهری کرد که مظاهری این توپ را به کرنر فرستاد و در ادامه عزت الله پورقاز، روی کرنر ارسالی ضربه‌ سری به دروازه استقلال زد که راه به جایی نبرد.

 

در ادامه استقلال اولین حمله خود را مقابل سپاهان طرح‌ریزی کرد. در دقیقه ۸ بازی، استقلال روی یک حمله از سمت چپ نیمه زمین سپاهان صاحب موقعیت شد اما ضربه ارسلان مطهری نتوانست مثمر ثمر باشد. هم‌چنین در دقیقه ۹، فرشید اسماعیلی با هجوم به محوطه جریمه سپاهان صاحب موقعیت شد اما ضربه این بازیکن نتوانست دروازه زردپوشان اصفهانی را تهدید کند.

 

در دقیقه ۱۴ بازی، سپاهان به گل اول این بازی رسید. سجاد شهباززاده با حضور در محوطه جریمه استقلال، روی پاس ارسالی بازیکن سپاهان و اشتباه مدافع آبی‌پوشان صاحب موقعیت شد و توانست گل اول این بازی را به ثمر برساند.

 

سپاهان  بعد از این گل، سعی داشت تا بازی را مدیریت کند و بتواند در نیمه اول با پیروزی به رختکن برود و در مقابل آبی‌ها سعی داشتند هر چه سریع‌تر گل خورده را جبران کند.

 

در دقیقه ۲۳، سپاهان روی یک کرنر ارسالی بازهم دروازه استقلال را تهدید کرد اما ضربه سر محمدرضا حسینی را رشید مظاهری توانست مهار کند.

 

در دقیقه ۳۵، استقلال گل دوم را دریافت کرد. سجاد شهباززاده با فرار در محوطه جریمه استقلال، روی یک ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد و توانست گل دوم بازی را به ثمر برساند.

 

بعد از گل دوم، استقلال شکل نامنظمی به خود گرفت و نتوانست در نیمه اول کاری از پیش ببرد و این مساله باعث شد کار برای آبی‌ها سخت‌تر شود.

 

در پایان تلاش استقلال برای کم کردن اختلاف نتیجه‌ای نداشت تا این بازی در پایان با برتری دو بر صفر سپاهان در نیمه اول پایان یابد.

 

نیمه دوم

نیمه دوم با حمله تیم سپاهان آغاز شد. در لحظات اولیه این نیمه، محمد محبی صاحب یک موقعیت خوب در محوطه جریمه آبی‌ها شد که حضور رشید مظاهری مانع از این شد تا گل سوم سپاهان به ثمر برسد.

 

استقلال در نیمه دوم توانست شکل هجومی‌تری به خود بگیرد و موقعیت‌های مختلفی را برای خود ایجاد کند. در دقیقه ۴۸، مهدی قایدی با هجوم به نیمه زمین سپاهان در پشت محوطه جریمه حریف، شوتی روانه دروازه پیام نیازمند کرد که با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در ادامه بازیکنان استقلال تکاپوی زیادی برای موقعیت‌سازی و هجوم به دروازه سپاهان به خرج دادند اما تلاش آبی‌ها راه به جایی نبرد تا این بازی با نتیجه ۲ بر صفر پیش برود.

 

در دقیقه ۵۹ بازی، محمد محبی این بار پشت محوطه جریمه استقلال شانس خود را برای شوت‌زنی امتحان کرد اما ضربه این بازیکن راه به جایی نبرد.

 

در ادامه بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و استقلال نتوانست حمله قابل توجهی روی دروازه سپاهان ایجاد کند. همچنین سپاهان سعی داشت با مدیریت بازی، نتیجه پیروزی را برای خود حفظ کند.

 

آبی‌پوشان در دقایق پایانی نتوانستند کاری از پیش ببرند و سپاهان در آخرین دقایق بازی، با حفظ نتیجه، به دنبال کسب سه امتیاز خانگی این بازی بود.

 

در پایان تلاش استقلال برای نتیجه، کافی نبود تا این بازی در پایان با پیروزی ۲ بر صفر زردپوشان اصفهانی به پایان برسد.

 

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، سروش رفیعی (دقیقه ۸۱- یاسین سامانی)، محمدرضا حسینی (دقیقه ۷۳- محمدرضا خلعتبری)، محمد محبی، سجاد شهباززاده.

 

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، سیاوش یزدانی (دقیقه ۵۹- سید احمد موسوی)، محمد دانشگر، عارف غلامی (دقیقه ۵۹- محمد نادری)، وریا غفوری (دقیقه ۸۰- محمدحسین فلاح)، بابک مرادی، آرش رضاوند (دقیقه ۸۰- مسعود ریگی)، مهدی مهدی‌پور (دقیقه ۵۹- مهدی مهدی‌پور)، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------