آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آنچلوتی: اگر نیاز باشد با 7 مدافع و دو گلر بازی می‌کنیم | ژاوی: براوو رئال، لایق صعود بودند و حلالشان!

کارلو آنچلوتی معتقد است همه هواداران از صعود رئال خوشحالند و کسی به خاطر سبک بازی دفاعی مقابل سیتی ناراحت نشده است. به گزارش…

نادال باز هم از صعود به نیمه نهایی اوپن استرالیا باز ماند



اخبار,اخبار ورزشی,نادال
مرد شماره ۲ تنیس جهان با قبول شکست برابر حریف یونانی خود در مرحله یک چهارم نهایی، فرصت صعود به مرحله نیمه نهایی اولین گرند اسلم فصل را از دست داد.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا، اولین گرنداسلم فصل 2021 تنیس، امروز (چهارشنبه) رافائل نادال اسپانیایی مرد شماره 2 تنیس جهان در یک بازی 5 ستی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب حریف یونانی‌اش استفانوس سیتسیپاس شد.

 

نادال در حالی شانس کسب بیست‌و‌یکمین قهرمانی‌اش در گرنداسلم‌ها و تبدیل شدن به پرافتخارترین تنیسور دنیا را از دست داد که دو سه نخست بازی را به ترتیب با نتایج 6 بر3 و 6 بر 2 به سود خود به پایان رساند. او اما در ست‌های بعدی به ترتیب با نتایج 7-6، 6-4 و 7-5 مغلوب مرد شماره 5 تنیس جهان شد و به این ترتیب برای دومین سال متوالی از صعود به نیمه نهایی اوپن استرالیا باز ماند. او سال گذشته در همین مرحله از رقابت‌ها به دومنیک تی‌یم اتریشی باخت.

 

سیتسیپاس با دومین صعودش به مرحله نیمه نهایی اولین گرنداسلم فصل، باید برابر دانیل مدودف روس، مرد شماره 4 تنیس جهان قرار بگیرد. در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس دنیا و پرافتخارترین تنیسور در تاریخ رقابت‌های اوپن استرالیا برابر اصلان کاراتسف از روسیه می‌رود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------