اینتر با تحقیر میلان صدرنشین باقی ماند/ توقف بارسلونا مقابل کادیس در شب رکوردشکنی مسی



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار اینتر و میلان
اینتر در سری آ ایتالیا به آسانی میلان را شکست داد و صدرنشین باقی ماند.

به گزارش ایسنا، اینتر در هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا برابر میلان قرار گرفت و با سه گل میزبانش را شکست داد. اینتر خیلی زود دروازه میلان را با گلزنی لائوتارو مارتینس باز کرد. روسونری در نیمه نخست نتوانست بازی خوبی به نمایش بگذارد و گل مساوی را به ثمر برساند.

 

شاگردان استفانو پیولی شروع خوبی در ۴۵ دقیقه دوم داشتند و چند بار دروازه اینتر را تهدید کردند اما مهارهای پیاپی هاندانوویچ اجازه نداد به گل برسند. در حالی که میلان حمله می کرد لائوتارو برای دومین بار دروازه این تیم را باز کرد. گل سوم را هم لوکاکو در دقیقه ۶۶ به ثمر رساند.

 

پس از این گل میلان شکست را پذیرفت و در دقایق باقی مانده حتی نتوانست یکی از گل های خورده را جبران کند.

 

اینتر با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و صدرنشین باقی ماند. میلان با ۴۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. 

 

***

 

توقف بارسلونا مقابل کادیس در شب رکوردشکنی مسی

تیم فوتبال بارسلونا از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه) در هفته بیست‌وچهارم لالیگای اسپانیا و در ورزشگاه نوکمپ به مصاف کادیس رفت و در نهایت تن به تساوی یک - یک داد. لیونل مسی ابتدا در دقیقه 32 از روی نقطه پنالتی آبی‌واناری‌ها را در نتیجه پیش‌ انداخت اما این برتری با گلی که الکس فرناندس در دقیقه 89 از روی پنالتی برای کادیس به ثمر رساند، از دست رفت.

 

شاگردان رونالد کومان که با هفت برد متوالی در این رقابت‌ها پا به این دیدار گذاشته بودند، با این شکست 47 امتیازی شدند و همچنان در رده سوم جدول جای دارند. کادیس هم 25 امتیازی شد و در مکان چهاردهم ایستاده است.

 

مسی با حضور در این بازی از رکورد ژاوی (505 بازی لالیگایی) گذشت و با ثبت پانصد و ششمین بازی‌اش به تنهایی رکورددار انجام بیشترین بازی لالیگایی در تاریخ باشگاه بارسلونا شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------