بازجویی از بواتنگ بعد از مرگ نامزد سابقش



اخبار,اخبار ورزشی,بواتنگ
پس از ادعای کاسیا لنهارت چند روز قبل از مرگش و انتشار عکسی از لاله گوش پاره شده‌اش، ژروم بواتنگ مورد بازجویی قرار گرفت.

به گزارش خبرورزشی، پس از اینکه جسد کاسیا لنهارت، نامزد سابق ژروم بواتنگ، ستاره خط دفاعی بایرن‌مونیخ، پیدا شد پلیس تحقیقات در مورد این بازیکن را شروع کرد.

 

جسد کاسیا لنهارت ۲۵ ساله در آپارتمانش پیدا شد و این اتفاق در زمانی رخ داد که بواتنگ همراه بایرن مونیخ برای شرکت در مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها در قطر حضور داشت. یک هفته قبل از اینکه خبر درگذشت کاسیا منتشر شود، بواتنگ اعلام کرده بود که از این مدل جذاب پس از ۱۵ ماه رابطه جدا شده است.

 

بر اساس گزارشات اعلام شده، پلیس بواتنگ را به خاطر ادعای پاره شدن لاله گوش کاسیا مورد بازجویی قرار داده است. درست قبل از اینکه کاسیا را در آپارتمانش در برلین مرده پیدا کنند، تصاویر این جراحت در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و بلافاصله هم پاک شده بود.

 

دادستانی مونیخ اعلام کرد که آنها در حال تحقیق در مورد ادعای آسیب جسمی عمدی علیه کاسیا که در اکتبر ۲۰۱۹ اتفاق افتاد، هستند. در ابتدا تحقیقات در ژوئن گذشته متوقف شد اما آنه لیدینگ از دفتر دادستانی گفت: «روند رسیدگی در دهم فوریه ۲۰۲۱ از سر گرفته شد زیرا ما اطلاعات جدیدی در مورد مرگ کاسیا در برلین بدست آوردیم. تحقیقات هنوز به پایان نرسیده است.»

 

نشریه آلمانی «بیلد» فاش کرد که کاسیا در تاریخ ۵ ژانویه با خودروی فوتبالیست تصادف کرد و به خودروی ژروم خسارت وارد کرده است. بعد از جدایی، ژروم گفته بود که «وقتش رسیده تا از هرکسی که باعث آزارش شدم عذرخواهی کنم» از جمله نامزد سابقش ربکا و فرزندان‌شان.

 

کاسیای لهستانی هم که روی بدنش نام «ژروم» را خالکوبی کرده بود، در واکنش به این جملات گفت که او به دلیل دروغ‌ها و خیانت‌های مداوم این فوتبالیست از او جدا شده است. او همچنین در ملاءعام این فوتبالیست را «شیطان» خطاب کرد و قول داد که با صدای بلند با او مقابله کند.

 

بواتنگ به روزنامه آلمانی «بیلد» گفت که کاسیا رابطه قبلی مرا نابود کرد و از من باج می‌گرفت. او گفت: «کاسیا با به هم زدن رابطه قبلی من با ربکا و خانواده‌ام با من وارد رابطه شد و مرا تهدید می‌کرد و از من باج می‌گرفت. برای همین تصمیم گرفتم با کاسیا بمانم و سعی کنم رابطه خوبی با او بسازم.»

 

نتایج کالبدشکافی در سازمان پزشکی قانونی در شاریت برلین نشان داد که هیچ مدرکی مبنی بر دست داشتن شخص ثالث در ماجرای مرگ کاسیا وجود ندارد. او در روز تولد شش سالگی پسرش نواه که حاصل رابطه قبلی‌اش بود، درگذشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------