آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

مددی: پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هفته آینده باز می‌شود



احمد مددی,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی
مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: با پرداخت طلب بودروف، پنجره نقل و انتقالاتی ما باز می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم گفت: از زمانی که به استقلال آمدم با پنجره بسته رو به رو شدم. این پنجره به خاطر شکایت برخی از مربیان و بازیکنان بسته شده بود. تلاش کردیم این موضوع را رفع کنیم. پنجره باشگاه استقلال دوباره به راحتی بسته شده است. مدیران وقت مقصر هستند. باید بدهی های این باشگاه پرداخت شود.

 

او افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده و با تامین منابع مالی مطالبات بودروف پرداخت می‌شود. تلاش می‌کنیم هفته آتی پنجره نقل و انتقالات را باز کنیم. رقم پرداختی به بودروف به خاطر سودی که به آن اضافه می‌شود بیشتر خواهد شد.

 

مددی گفت: استقلال باشگاهی مردمی و پُر هوادار است. من در فضای مجازی دیدم که کمپین کمک به باشگاه تشکیل شده است. ما باید به بازیکنان و کادر فنی پرداختی داشته باشیم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با اعضای کادر فنی قبلی توافق کردیم که تا زمانی که در استقلال بودند آنها پرداختی‌ داشته باشیم. واقعا شرایط سختی در استقلال حاکم است، اما وقتی هواداران را می‌بینم خستگی ما رفع می‌شود.

 

او درباره لیست بازیکنان فرهاد مجیدی گفت: چند جلسه با شهر خودرو درباره امین قاسمی نژاد داشتیم، اما متاسفانه یکی - دو باشگاه رقم‌های نجومی پیشنهاد داده اند. اینجا استقلال است. تلاش می‌کنیم قاسمی نژاد را جذب کنیم، اما واقعا با مبالغ بالا نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم.

 

مددی درباره اینکه رحمتی اعلام کرده است که باشگاه استقلال عارف غلامی یا محمد حسین مرادمند را به جای امین قاسمی نژاد به شهر خودرو بدهد؛ بیان کرد: این موضوع درست نیست و چنین شرطی را مکتوب یا شفاهی به ما اعلام نکرده اند و ما این موضوع را نمی پذیریم.

 

او گفت: دیشب با مجیدی و کمالوند جلسه داشتیم. به غیر از قاسمی نژاد نام دو بازیکن دیگر به من اعلام و مذاکرات برای جذب آنها آغاز شد. منافع استقلال برای من خط قرمز است. ما بازی‌های آسیایی، لیگ و جام حذفی را داریم و بازیکنان باید این موضوع را در نظر بگیرند. ما قیمت‌های خودمان را نمی‌گوییم، اما در نقل و انتقالات تلاش می‌کنیم به برد برسیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------