آرمان رمضانی به استقلال پیوست!/ احسان حاج صفی به سپاهان پیوست



آرمان رمضانی,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی
مهاجم سابق باشگاه پرسپولیس تهران به جمع آبی پوشان ملحق شد.

به گزارش ایلنا، نخستین خرید زمستانی فرهاد مجیدی در قامت سرمربی جدید تیم استقلال تهران به بازیکن قبلی پرسپولیس مربوط شد و آرمان رمضانی که جدیدا از جمع سرخپوشان جدا شده بود به جمع آبی ها پیوست.

 

باشگاه استقلال اعلام کرد؛ بعد از درخواست فرهاد مجیدی سرمربی استقلال جهت جذب آرمان رمضانی به این تیم، امروز احمد مددی مدیرعامل استقلال با این مهاجم به توافق رسید و او با قراردادی یک سال و نیمه به استقلال پیوست.

 

این مهاجم که در ابتدای فصل بعنوان یکی از آخرین خریدهای یحیی گل محمدی و با هدف پر کردن جای خالی یک مهاجم گلزن جذب تیم پرسپولیس شده بود، 8 روز پیش، پس از دوره ناموفق حضور در جمع سرخ ها اردوی این تیم را ترک کرد.

 

بازی کن 28 ساله که در تیم سایپا و اکسین البرز عملکرد موفقی داشت و از مهاجمان برتر بود در تیم پرسپولیس اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و بدون گل زده این تیم را ترک کرد تا یکی از خریدهای ناموفق سرخپوشان لقب بگیرد.

 

آخرین خرید استقلال از اردوگاه سرخ ها به گادوین منشا برمیگردد که این بازیکن در جمع آبی پوشان نتوانست نظر مثبت وینفرد شفر را جلب کند و یکی از خریدهای ناموفق استقلال لقب گرفت.

 

گفتنی است؛ رمضانی به جز پرسپولیس، سایپا و اکسین، سابقه بازی در تیم های مس رفسنجان، فجر سپاسی شیراز و ملوان بندر انزلی را در کارنامه خود دارد.

 

رفیعی از فهرست خرید مجیدی کنار گذاشته شد

«سروش رفیعی» از فهرست بازیکنان مورد نظر «فرهاد مجیدی» کنار گذاشته شد.

به گزارش ایرنا، فرهاد مجیدی برای تقویت استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر نام چند بازیکن را به مدیران تیمش ارائه کرده است تا نسبت به جذب آنها اقدامات لازم انجام شود.

 

فرهاد مجیدی در فهرست خود نام چند بازیکن از جمله امین قاسمی نژاد و طالب ریکانی قرار داده است.

 

سروش رفیعی بازیکن تاثیرگذار سپاهان که در این فصل زیر نظر محرم نویدکیا نمایش‌های خوبی را به اجرا گذاشته است در فهرست اولیه فرهاد مجیدی قرار داشت اما نام او از لیست کنار گذاشته شد تا پرونده حضورش در جمع آبی‌‎پوشان تهرانی بسته شود.

 

با این حساب سروش رفیعی در نیم فصل دوم لیگ برتر همچنان برای سپاهان و محرم نویدکیا به میدان خواهد رفت.

 

سومین خرید زمستانی پرسپولیس قطعی شد

فرشاد فرجی مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد با پرداخت مبلغ ۲ میلیارد تومانی به باشگاه خود رضایتنامه اش را برای نقل و انتقالات زمستانی دریافت کرد تا با پاسخ مثبت به پرسپولیس به جمع بازیکنان این تیم اضافه شود.

 

احسان حاج صفی به سپاهان پیوست

بازیکن نیم فصل نخست تیم فوتبال تراکتور تبریز با عقد قراردادی رسما به باشگاه سپاهان اصفهان پیوست.

 

دادگاه حکمیت ورزش,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------