بمب اصلی نقل و انتقالات در استقلال/ دژاگه با آبی‌ها به توافق رسید؟



دژاگه,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی
ماجرای حضور اشکان دژاگه در استقلال شاید به زودی رنگ واقعیت به خود بگیرد.

به گزارش خبرورزشی، در حالی که تراکتور طی روزهای اخیر احسان حاج صفی را از دست داده است اما طی ساعات اخیر شایعاتی در خصوص جدایی اشکان دژاگه از این تیم هم مطرح شده است.

 

گفته می‌شود این بازیکن به صورت توافقی از تراکتور جدا شده و جالب اینکه مقصد او هم با توجه به توافق صورت گرفته استقلال است.

 

باید منتظر ماند و دید ماجرای حاج صفی این بار برای دژاگه و استقلال هم اتفاق خواهد افتاد یا نه.

 

ورزش سه نیز در این زمینه نوشت: نکته مهم درباره دژاگه این است که رسول خطیبی سرمربی سرخ‌پوشان به طور قطعی مخالفتش را با جدایی کاپیتان سابق تیم ملی اعلام کرده اما این بازیکن خودش نمی‌خواهد در تبریز به فوتبالش ادامه بدهد و به مسئولان باشگاه نیز این مساله را اعلام کرده است.

 

در چنین شرایطی هیچ بعید نیست که دژاگه نیز برای جدایی از تراکتور راه احسان حاج‌صفی را برود و با توجه به اینکه مطالبات مالی زیادی از باشگاه دارد، با بخشیدن بخشی از پولش مدیران باشگاه را مجاب به جدایی کند. اما در این خصوص خطیبی هم باید نظر بدهد و به همین خاطر نمی‌شود خیلی قطعی در این باره صحبت کرد. 

 

بی تردید در صورتی که جدایی دژاگه از تراکتور به سرانجام برسد، مقصد بعدی او یکی از مسائل اصلی مورد بحث در فضای مجازی است. کاپیتان سابق تیم ملی که آخرین سال های دوران فوتبالش را سپری می‌کند، حالا در 34 سالگی هم یک مهره تاثیرگذار برای هر تیمی محسوب می‌شود و طبیعی است پیشنهادهای خوبی نیز به دست او برسد.

 

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال طی روزهای گذشته خواهان جذب دژاگه شده و درخواست رسمی اش را در این باره هم به مدیران باشگاه ارائه کرده است. از این رو حالا مدیران استقلال با خیال آسوده تری می‌توانند با دژاگه پای میز مذاکره بنشینند و  نظر او را برای حضور در تیم خود جلب کنند.

 

از باشگاه استقلال شنیده می‌شود که دژاگه با مسئولان باشگاه صحبت های اولیه را درباره پیوستن به این تیم انجام داده اما هنوز به طور رسمی مذاکره ای انجام نشده است. قرار است طی یکی، دو روز آینده این مذاکرات به طور رسمی صورت بگیرد و احتمال انجام توافق هم زیاد است.

 

با توجه به اعتقاد مجیدی به دژاگه و اینکه این ستاره سابق تیم ملی می‌تواند وزن خط هافبک استقلال را بالا ببرد و این تیم را در مسیر قهرمانی تقویت کند، حالا بحث حضور او در جمع آبی های پایتخت جدی تر شده و به نظر می‌رسد به نتیجه هم برسد.

 

با این تفاسیر اگر مشکل خاصی پیش نیاید احتمال شاهد یکی از بزرگ ترین نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران باشیم؛ جایی که کاپیتان سابق تیم ملی و ستاره ای که سابقه بازی در تیم های بزرگی مثل وولفسبورگ آلمان، فولهام انگلیس، هرتابرلین و ناتینگهام فارست را در کارنامه دارد از شمال غرب کشور و شهر تبریز راهی پایتخت شود و پیراهن استقلال را برتن کند. البته که این موضوع منوط به فسخ قرارداد رسمی دژاگه با تراکتور است که با توجه به مخالفت رسول خطیبی هنوز نمی‌شود با قطعیت درباره‌اش صحبت کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------