پیروزی اینتر و یوونتوس در شب هت‌تریک ۳۲ دقیقه‌ای رونالدو/ آرسنال با غلبه بر تاتنهام فاتح دربی شمال لندن شد



دیدار اینتر و تورینو,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی
شاگردان کونته در مصاف با تورینو در هفته بیست و هفتم رقابت‌های سری آ به پیروزی دست یافتند.

به گزارش فارس، از هفته بیست و هفتم رقابت‌های سری آ ایتالیا،‌ اینترمیلان در تورین میهمان تورینو بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

 

در این بازی لوکاکو در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی و مارتینز در دقیقه 85 برای اینتر گل زدند. تک گل تورینو را هم سانابریا در دقیقه 70 به ثمر رساند.

 

اینتر با این پیروزی 65 امتیازی شد و به صدرنشینی مقتدرانه خود در سری آ ادامه داد.

 

تورینو هم با 20 امتیاز در مکان هجدهم قرار دارد.

 

در دیگر دیدار هم پارما با دو گل از سد رم گذشت.

 

***

 

برد یوونتوس در شب هت‌تریک ۳۲ دقیقه‌ای رونالدو

دیدارهای هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا یکشنبه پیگیری شد و تیم‌های اینتر و یوونتوس پیروز شدند. بانوی پیر برابر کالیاری قرار گرفت و ۳ بر یک میزبانش را شکست داد.

 

کریستیانو رونالدو در این بازی درخشید و توانست در ۳۲ دقیقه هت تریک کند. ستاره پرتغالی در دقیقه ۱۰ نتیجه را یک بر صفر به نفع یوونتوس کرد و ۱۵ دقیقه بعد یک دبل به نام خود ثبت کرد.

 

مهاجم تیم تورینی در ادامه از روی نقطه پنالتی دروازه کالیاری را باز کرد. میزبان تنها توانست یکی از گل ها را جبران کند. این گل توسط جیو سیمئونه به ثمر رسید. 

 

***

 

آرسنال با غلبه بر تاتنهام فاتح دربی شمال لندن شد

در یکی از مهمترین بازی‌های هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (یکشنبه) تیم‌های لندنی آرسنال و تاتنهام در ورزشگاه امارات (خانه تیم آرسنال) به میدان رفتند که این بازی را تیم میزبان با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند.

 

قفل دروازه‌ها در دربی لندن در سی‌و‌سومین دقیقه بازی توسط تاتنهامی‌ها شکسته شد. اما این گل که توسط اریک لاملا به ثمر رسید باعث تداوم روند پیروزی‌های متوالی شاگردان ژوزه مورینیو نشد چرا که آرسنال در دقیقه 44 توسط مارتین اودگارد گل تساوی را به ثمر رساند و در دقیقه 64 هم الکساندر لاکازت از روی نقطه پنالتی گل برتری توپچی‌ها را به ثمر رساند تا مانع از رقم خوردن ششمین برد متوالی تاتنهام در تمامی رقابت‌ها شود. اتفاقی که کار تاتنهام را برای بازگشت به بازی سخت‌تر کرد، اخراج لاملا در دقیقه 76 بود که در عرض 10 دقیقه دو کارت زرد گرفت.

 

به این ترتیب آرسنال با کسب دوزادهمین برد خود 41 امتیازی شد هرچند به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استون‌ویلا در رده دهم جدول باقی ماند. تاتنهام هم که برای نهمین بار در این فصل لیگ برتر انگلیس تن به شکست داد با 45 امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------