بازگشت میلان به جاده پیروزی با برتری دشوار در خانه فیورنتینا/ منچستریونایتد از صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی بازماند



دیدار میلان و فیورنتینا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان استفانو پیولی با غلبه بر فیورنتینا، اختلاف خود را با صدر جدول سری A به شش امتیاز رساندند.

به گزارش تسنیم، میلان امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهشتم سری A ایتالیا، میهمان فیورنتینا بود و به برتری 3 بر 2 رسید.

 

زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 9 برای میلان گلزنی کرد. فیورنتینا در ادامه توسط اریک پولگار و فرانک ریبری در دقایق 17 و 51 به گل رسید تا از حریف پیش بیفتد. این پایان کار نبود و براهیم دیاز و هاکان چالهان‌اوغلو در دقایق 57 و 72 گلزنی کردند تا میلان، پیروز این مسابقه دشوار باشد.

 

نراتزوری که در سه دیدار گذشته خود از کسب پیروزی بازمانده بود، با 59 امتیاز در رتبه دوم جدول سری A باقی ماند و اختلافش را با اینترِ صدرنشین به 6 امتیاز کاهش داد. فیورنتینا هم با 29 امتیاز، در جایگاه چهاردهم جدول سری A رقابت‌ها حضور دارد.

 

***

 

جام حذفی انگلیس| منچستریونایتد از صعود به نیمه‌نهایی بازماند

در آخرین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس، لسترسیتی امشب (یکشنبه) در ورزشگاه کینگ پاور مقابل منچستریونایتد صف‌آرایی کرد و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.

 

کلچی ایهناچو در دقایق 24 و 78 و یوری تیلمانس در دقیقه 52، دروازه شیاطین سرخ را گشودند و میسون گرین‌وود در دقیقه 38 برای منچستریونایتد گلزنی کرد.

 

***

 

اتلتیکو مادرید فاصله خود را با رئال به ۶ امتیاز رساند

اتلتیکو مادرید امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لالیگای اسپانیا، در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان دپورتیوو آلاوس بود و به پیروزی یک بر صفر رسید.

 

لوئیس سوارس در دقیقه 54 مسابقه، دروازه آلاوس را گشود تا تعداد گل‌های زده خود را در دوران فوتبالش، به عدد 500 برساند. تیم میهمان در دقیقه 86 صاحب ضربه پنالتی شد که خوسلو این پنالتی را در دقیقه 86 از دست داد.

 

شاگردان دیه‌گو سیمئونه به لطف این برتری، 66 امتیازی شد و با اختلافی شش امتیازی نسبت به رئال مادرید، در صدر جدول لالیگا باقی ماند. آلاوس هم در رده نوزدهم جدول مسابقات باقی ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------