واکنش زلاتان بعد از درخشش با لباس تیم ملی سوئد



زلاتان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
زلاتان ابراهیموویچ بعد از پنج سال غیبت، دوباره لباس تیم ملی سوئد را بر تن کرد و موفق شد پاس منجر به تک گل پیروزی‌بخش تیمش را ارسال کند.

به گزارش ایرنا، یکی از بازی‌های شب گذشته‌(پنجشنبه) هفته اول مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا، جدال بین ۲ تیم سوئد و گرجستان بود. دیداری که با یک گل به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کرد. تک گل بازی در دقیقه ۳۵ توسط ویکتور کلاسون به ثمر رسید. نکته جالب توجه درباره این گل، کسی بود که پاس منجر به گل را فرستاد؛ زلاتان ابراهیموویچ.

 

ستاره ۳۹ ساله و کهنه‌کار تیم فوتبال آث میلان بعد از حدود پنج سال به تیم ملی کشورش بازگشت و یک پاس گل بسیار زیبا را برای هم‌تیمی‌اش ارسال کرد و مقدمات نخستین پیروزی را فراهم کرد. ایبرا بعد از پایان بازی، واکنش بسیار کوتاهی داشت: " حس  خیلی خوبی داشتم. احساس می‌کردم که این اولین بازی ملی‌ام است و آدرنالین بالایی داشتم."

 

گفتنی است زلاتان بعد از یورو ۲۰۱۶ و حذف تیم ملی سوئد از دور گروهی مسابقات، از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. او سپس در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ قصد بازگشت را داشت ولی یان اندرسون، سرمربی زرد و آبی‌ها او را به تیم ملی دعوت نکرد. رابطه این ۲ نفر در طی این سال‌ها تیره و تار شده بود اما درخشش بازیکن تمام نشدنی سوئد، انرسون را مجاب کرد تا این بازیکن را دوباره به تیم ملی کشورش دعوت کند.

 

سوئد برای صعود به جام جهانی می‌بایست با تیم‌های یونان، اسپانیا، کوزوو و گرجستان رقابت کند. تیم نخست این گروه به صورت مستقیم جواز حضور در قطر را به دست می‌آورد و تیم دوم باید در پلی‌آف شانس خود را امتحان کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------