ستاره‌ساز؛ وقتی آقا سیروس عصبانی می‌شود / دعواها ساختگی است؟



برنامه ستاره ساز،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فیلم دعوای کلامی خداداد عزیزی و فیروز کریمی در برنامه ستاره ساز که منجر به دخالت سیروس دین محمدی شد در اینستاگرام دست به دست می چرخد.

به گزارش ورزش سه، در صحنه ای از رقابت بین دو بازیکن خداداد عزیزی و فیروز کریمی داور را خطاب قرار می دهند و رفتار بازیکن یکدیگر را نکوهش می کنند که در این دعوا فیروز کریمی – خداداد عزیزی را دعوت به آرامش می کند و از او می خواهد با صدای آرام تر صحبت کند که خداداد عزیزی می گوید من مربی ام و می توانم فریاد بزنم که فیروز کریمی هم می گوید اگر به صدای بلند باشد صدای من از همه بلند تر است؛ در فریم بعدی سیروس دین محمدی و فیروز کریمی پایین سن آمده اند و دعوا را ادامه می دهند! آقا سیروس چنان عصبانی و بر افروخته می شود که سر فیروز کریمی فریاد می کشد و فیروز کریمی هم که از این رفتار سیروس دین محمدی متعجب شده بود از او می خواهد لمسش نکند و وقتی هم که آقا سیروس قهر می کند خطاب به دوربین می گوید بگذارید برود و... 

 

این دعواها نه ساختگی اما به نظر می رسد جنبه فان برنامه است و به نوعی مربیان برنامه ستاره ساز می خواهند حس رقابت را به شاگردان خود القاء کنند. فصل گذشته هم در یکی از قسمت ها جر و بحث شدیدی میان فیروز کریمی و خداداد عزیزی شکل گرفت و حتی موجب ناراحتی دو مربی از هم شد اما آنها خیلی زود کینه و کدورت را کنار گذاشتند و با هم مثل گذشته دوست شدند و دیدید که اینبار هم در برنامه ستاره ساز در کنار هم هستند. هر چند برخی معتقدند این درگیری ها در برنامه تلویزیونی آنها با حضور فوتبالیست هایی که قرار است آینده این فوتبال را بسازند چهره خوشی ندارد و موجب القای داده های بد به فوتبالیست ها می شود که در نهایت باید گفت رفتارهای ناراحت کننده برای ببیننده همیشه در فوتبال وجود داشته و در نهایت این بازیکن است که انتخاب می کند راه درست را انتخاب کند یا راه اشتباه. 

 

ستاره ساز برنامه ای است از سوی شبکه سه که تلاش می کند به کشف استعداد ها و معرفی آنها بپردازد که در سری جدید با اجرای فیروز کریمی – خداداد عزیزی – سیروس دین محمدی و رضا شاهرودی در حال پخش است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------