منچسترسیتی در خانه به لیدز ۱۰ نفره باخت/ گواردیولا باز هم مقابل بیلسا تسلیم شد



تیم فوتبال منچسترسیتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال انگلیس در دیداری خانگی برابر لیدزیونایتدی که یک نیمه تمام ۱۰ نفره بازی کرد، تن به شکست داد.

به گزارش تسنیم، در سی‌و‌یکمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی میزبان لیدزیونایتد بود و این بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.

 

در این بازی لیدز با گلزنی استوارت دالاس در دقیقه 42 پیش افتاد اما فران تورس در دقیقه 76 کار را برای منچسترسیتی به تساوی کشاند. لیدز در دقیقه آخر نیمه اول با اخراج لیام کوپر در خط دفاعی‌اش 10 نفره شد اما سیتی نه تنها نتوانست از برتری عددی‌اش بهره ببرد بلکه در یک ضدحمله که تیم میهمان در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم ترتیب داد گل دوم را هم دریافت کرد و تن به شکست داد. این گل را هم استوارت دالاس زد تا خودش و تیمش را دوگله کند. به این ترتیب سیتی همچون بازی نیم فصل نخست خود برابر لیدزیونایتد باز هم نتوانست تیم تحت هدایت مارچلو بیلسا را شکست دهد. بازی قبلی دو تیم در لیگ برتر یک - یک مساوی شده بود.

 

با این نتیجه سیتی برای چهارمین بار در سی‌و‌دو بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر جزیره تن به شکست داد (سومین شکست خانگی) اما همچنان با 74 امتیاز صدرنشین جدول است. لیدزیونایتد اما با کسب چهاردهمین پیروزی‌اش 45 امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد.

 

امروز دو بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار که در بازی اول از ساعت 18:30 به وقت تهران لیورپول میزبان استون‌ویلا خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 21 کریستال پالاس از چلسی پذیرایی خواهد کرد.

 

پیروزی لیورپول مقابل استون ویلا دقیقه 1+90

از هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در آنفیلد میزبان استون ویلا بود و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

 

در این بازی واتکینس در دقیقه 43 استون ویلا را پیش انداخت اما در ادامه لیورپولی‌ها توسط طلاح در دقیقه 57 و آرنولد 1+90 به پیروزی دست یافتند.

 

شاگردان کلوپ با این پیروزی در آستانه دیدار برگشت با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به نوعی روحیه گرفتند و با 52 امتیاز در رده چهارم ایستادند.

 

استون ویلا هم با 44 امتیاز در رده دهم است.

 

***

 

توقف بایرن و کم شدن فاصله با لایپزیگ

در ادامه هفته بیست و هشتم رقابت های بوندسلیگا ۴ دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی این هفته بایرن مونیخ در آلیانس آره نا به مصاف یونیون برلین رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد.

 

برای بایرن در این بازی جمال موسیالا در دقیقه ۶۸ گلزنی کرد اما در دقیقه ۸۶ یونیون برلین گل تساوی را به ثمر رساند تا بایرن دو امتیاز ارزشمند را از دست دهد.

 

بایرن با تساوی که در این بازی به دست آورد ۶۵ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده بندی باقی ماند اما فاصله اش با لایپزیگ به ۵ امتیاز کاهش پیدا کرد.

 

لایپزیگ توانست با نتیجه ۴ بر یک برابر وردربرمن به پیروزی دست پیدا کند تا فاصله اش را با بایرن به ۵ امتیاز کاهش دهد.

 

نتایج دیگر بازی ها:

آینتراخت ۴ - ولفسبورگ۳

هرتابرلین ۲ - مونشن گلادباخ ۲

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------