اینتر با شکست کالیاری به قهرمانی نزدیک‌تر شد/ پیروزی منچستریونایتد در دیدار حساس مقابل تاتنهام



دیدار اینتر و کالیاری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان آنتونیو کونته در دیداری خانگی بر کالیاری غلبه کردند و به صدرنشینی خود در لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی ایتالیا ادامه دادند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب هفته سی‌ام مسابقات فوتبال سری A ایتالیا، از ساعت 15 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) تیم‌های اینتر و کالیاری در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در نهایت با برتری یک بر صفر نراتزوری همراه شد. این دوازدهمین برد متوالی اینتر در این رقابت‌ها بود که این تیم را یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر کرد.

 

تنها گل بازی را متئو دارمیان در دقیقه 77 به ثمر رساند تا شاگردان آنتونیو کونته با کسب سه امتیاز این بازی 74 امتیازی شوند و ضمن استحکام صدرنشینی خود، اختلاف‌شان را با میلان به 11 امتیاز افزایش دهند. کالیاری هم 22 امتیازی باقی ماند و در رده هجدهم جدول ایستاد.

 

پیروزی یوونتوس و ناپولی در سری A

هفته سی ام رقابت های سری A ایتالیا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی ها یوونتوس تیم سوم جدول رده بندی در خانه به دیدار جنوا رفت و با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید تا همچنان با یک امتیاز کمتر از میلان در رده سوم باشد.

 

دژان کولوسفسکی، آلوارو موراتا و وستون مک کنی برای بیانکونری مدافع عنوان قهرمانی گلزنی کردند تا شاگردان پیرلو ۳ امتیاز این دیدار خانگی را نیز به دست بیاورند.

 

در دیگر دیدار ناپولی با دو گل سامپدوریا را شکست داد. ویکتور اوسیمن و فابیان برای ناپولی گلزنی کردند و یک ضربه پنالتی را نیز تیم سامپدوریا از دست داد.

 

در جدول رده‌بندی اینتر با ۷۴ امتیاز در صدر قرار دارد. میلان با ۶۳ امتیاز در رده دوم است و یوونتوس با ۶۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

 

***

 

منچستر یونایتد با شکست تاتنهام، کورس صدر جدول را حساس تر کرد

از هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در لندن میهمان تاتنهام بود و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

 

شیاطین سرخ ابتدا دروازه‌شان توسط سون هیونگ مین در دقیقه 40 باز شد اما در ادامه آن‌ها توانستند 3 گل توسط فرد 57،‌ کاوانی 79 و گرین وود 5+90 به ثمر برسانند.

 

شاگردان سولسشر با این برد عملا قدر شکست منچستر سیتی در روز گذشته را دانستند و 63 امتیازی شدند تا در 11 امتیازی من‌سیتی در رده دوم قرار داشته باشند.

 

تاتنهام هم با 49 امتیاز در مکان هفتم باقی ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------