پخش تلویزیونی لیگ قهرمانان آسیا در هاله‌ای از ابهام



کشورهای غرب آسیا حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را خریداری نکرده‌اند و این رقابت‌ها فقط از طریق یک رسانه عربستانی در داخل این کشور پخش خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در سال‌های گذشته شبکه تلویزیونی بین اسپورت قطر همواره حق پخش رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را خریداری و در استودیوهای ویژه این بازی‌ها را تحلیل و کارشناسی می‌کرد. پخش این رقابت‌ها در چند فصل گذشته بسیار حرفه‌ای انجام می‌شد و هواداران تیم‌های مختلف آسیایی به بهترین شکل ممکن بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را تماشا می‌کردند.

 

در همین رابطه یک سایت قطری می‌گوید در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان بین اسپورت اقدام به خریداری حق پخش تلویزیونی این رقابت‌ها نکرده و دلیل آن پخش شدن بازی‌ها به صورت غیرمجاز در برخی از کشورها در سال‌های گذشته بوده است.

 

این سایت نوشته است: هیچ یک از کشورهای غربی به جز عربستان پخش این رقابت‌ها را خریداری نکرده‌اند و تنها یک اپلیکیشن تلفن همراه در محدوده‌ داخل عربستان این بازی‌ها را پخش خواهد کرد.

 

تا این لحظه به جز این رسانه داخلی عربستانی هیچ رسانه‌ای این رقابت‌ها را خریداری نکرده و با این وجود پخش این رقابت‌ها در شبکه‌های تلویزیونی کشورهای مختلف در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

 

تنها ناجی احتمالی برای هواداران، شبکه بین‌اسپورت است و دیگر شبکه ها خود را مخفی کرده اند. مذاکرات همچنان ادامه دارد و AFC منتظر است.

 

فردا (چهارشنبه) سه نماینده ایران باید با حریفان خود دیدار کنند که در این شرایط باید دید مشکل پخش این بازی‌ها تا پیش از برگزاری مسابقات حل خواهد شد یا این‌که هواداران تیم‌های مختلف آسیایی از جمله تیم‌های ایرانی از تماشای بازی‌های تیم‌هایشان محروم می‌شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------