کودتای 12 باشگاه فوتبال علیه فیفا/ سوپر لیگ اروپا تاسیس می‌شود؟



کودتای 12 باشگاه فوتبال علیه فیفا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یک رسانه فرانسوی مدعی شد 12 باشگاه بزرگ فوتبال اروپا علیه فدراسیون جهانی فوتبال کودتا کردند.

به گزارش فارس، شبکه «RMC» خبر داد 12 باشگاه فوتبال بزرگ اروپا (3 باشگاه اسپانیایی، 3 باشگاه ایتالیایی، 6 باشگاه انگلیسی) یک کودتای بزرگ علیه فیفا و یوفا به راه انداختند.

 

طبق ادعای این رسانه فرانسوی طی ساعات آینده این باشگاه‌های بزرگ فوتبال به صورت رسمی تاسیس سوپر لیگ اروپا را اعلام می کنند. در اولین دوره از این لیگ فوتبال تازه تاسیس باشگاه‌های آلمانی و فرانسوی حضور نخواهند داشت.

 

فدراسیون جهانی فوتبال پیش از این با انتشار بیانیه‌ای به شدت تاسیس یک لیگ فوتبال در سطح قاره را بدون مجوز این نهاد بلند مرتبه محکوم کرد و باشگاه‌ها را تهدید به محرومیت کرده بود.

 

نام کودتاگران علیه فیفا فاش شد/ یوفا آماده محرومیت قانون شکنان است

پیش از این یک رسانه فرانسوی خبر داد 12 باشگاه فوتبال بزرگ اروپا در اقدامی برای تاسیس سوپر لیگ اروپا به توافق رسیدند و به نوعی علیه فیفا و یوفا کودتا کردند.

 

در جدیدترین خبر در این زمینه در رسانه های فرانسوی نام این 12 باشگاه کودتاگر علیه فیفا با تاسیس کردن یک لیگ تازه بدون مجوز فیفا فاش شده است.

 

طبق گزارش‌های رسیده باشگاه های منچستر یونایتد، لیورپول، منچستر سیتی، آرسنال، چلسی، تاتنهام، بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، اینتر و یوونتوس تصمیم به تاسیس سوپر لیگ اروپا گرفتند و به عنوان قانون شکنان شناخته شده اند.

 

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) قصد دارد با این اعضای قانون شکن خود برخورد قاطع کند و در صورت پافشاری این باشگاه ها به تاسیس این لیگ تازه تمام این باشگاه ها را از لیگ قهرمانان اروپا سال آینده محروم کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------