آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

دوئل استقلال و استراماچونی تازه شروع شد!/ محکومیت جدید در کار نیست، آبی‌ها زمان دارند



استراماچونی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تایید حکم قبلی آندره‌آ استراماچونی توسط کمیته استیناف فیفا صحت ندارد و استقلال هنوز برای ارسال دفاعیات خود زمان دارد.

به گزارش ورزش سه، چند ماه قبل بود که خبر رسید فدراسیون جهانی فوتبال به خاطر شکایت آندره آ استراماچونی از استقلال این باشگاه را محکوم به پرداخت یک میلیون و 280 هزار یورو کرد است. پرونده ای که بسیار جنجالی شد و نگرانی طرفداران استقلال را برانگیخت.

 

بعد از صدور حکم فیفا در آن زمان مسئولان استقلال درخواست اصل حکم (گراندز) کردند تا با بررسی متن آن بتوانند دفاعیات خود را دراین خصوص ارائه بدهند. از سوی دیگر فیفا با توجه به وضعیت کرونایی و زیاد بودن حجم پرونده ها سرانجام روز گذشته متن حکم صادر شده را به باشگاه استقلال ارسال کرد.

 

در این باره گفته می‌شد که روز گذشته فیفا حکم کمیته استیناف خود را به باشگاه استقلال ارسال کرده و آبی ها باید هرطور شده مبلغ قبلی به اضافه حدود 200 هزار یورو جریمه دیرکرد را به استراماچونی بپردازند اما این موضوع صحت ندارد.

 

متن ارسالی فیفا به باشگاه استقلال اصل حکم صادر شده بوده و حالا مسئولان حقوقی باشگاه حدود 10 روز زمان دارند تا دفاعیات و اسناد اعتراضی خود را درباره حکم صادر شده به دادگاه CAS ارسال کنند.

 

در این خصوص مدیران استقلال معتقدند که مبلغ بدهی شان به استراماچونی حدود 500 هزار یورو است و او با توجه به اسنادی که در اختیار باشگاه است، نمی‌تواند روی سال دوم ادعایی داشته باشد. همچنین با توجه به اینکه خودش هم در نیم فصل تیم را رها کرده باید مبلغی بسیار کمتر برای سال اول دریافت کند و به همین خاطر بخش حقوقی استقلال در صدد است تا با جمع‌آوری اسناد کافی در این خصوص پرونده را در دادگاه CAS به سمتی ببرد که به سود خودشان باشد.

 

از این رو حالا که فیفا اصل و جزییات حکم صادر شده را برای استقلال ارسال کرده آبی ها چند روز زمان دارند تا اسناد و مدارک خود را جمع آوری کرده و برای دادگاه CAS بفرستند.

 

باشگاه استقلال اگر می‌خواهد روند دادرسی را  در دادگاه CAS ادامه دهد، باید اول هزار فرانک برای ارجاع پرونده به دادگاه کاس بدهد و بعد اگر بخواهد پرونده را با یک قاضی پیش ببرد باید 25000 فرانک پرداخت کند. تعداد قضات می تواند بالاتر رود و البته تقریبا به ازای هر قاضی، 25000 فرانک باید طرف بازنده پرونده پرداخت کند.دیرکرد، اصل مبلغ، هزینه دادگاه کاس و کلای طرف برنده هم با طرف بازنده خواهد بود.

 

در چنین شرایطی قرار است بعد از بازگشت استقلال از عربستان جلسه هیات مدیره باشگاه تشکیل شود تا اعضا در این خصوص تصمیم بگیرند. البته که اعضای هیات مدیره استقلال تمام هدفشان پایین آوردن مبلغ بدهی به استراماچونی است و به همین خاطر هیات مدیره نیز به پرداخت پول اولیه به CAS برای شکایت به این دادگاه رای خواهد بود.

 

نکته مهم اینکه دادگاه CAS نیز برای بررسی دوباره پرونده با اسناد و مدارک جدید استقلالی ها حدود 3 تا 5 ماه زمان می‌خواهد و به همین خاطر فعلا تا چند ماه آینده محکومیتی باشگاه استقلال را تهدید نمی‌کند و باید منتظر اتفاقات بعدی در خصوص این پرونده باشیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------