وضعیت تعطیلی استخرها و باشگاه‌های ورزشی/ تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته کماکان مستثنی



وضعیت تعطیلی استخرها و باشگاه‌های ورزشی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
با توجه به اینکه از امروز فعالیت مشاغل گروه ۱ و۲ در شهرهای نارنجی و قرمز از جمله تهران مجاز شمرده شد، کماکان تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته در تمامی شهرهای کشور امکان فعالیت دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، اکنون ۴۶ شهر از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز، ۲۶۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۳۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند و دو هفته قبل ۳۰۱ شهر در وضعیت قرمز قرار داشتند که سپس به ۱۰۲ شهر قرمز و اکنون به ۴۶ شهر قرمز رسیده اند.

 

درباره فعالیت مشاغل در شهرهای قرمز فقط مشاغل گروه ۱ و در شهرهای نارنجی مشاعل گروه ۱ و ۲ فعال بودند که تصمیم گرفته شد مشاغل گروه ۱ و ۲ در شهرهای نارنجی و قرمز به مدت دو هفته فعال باشند اما اگر صنفی دچار تخلف شود جریمه شدیدتر شده است، به این صورت که تخلف صنف در شهر قرمز موجب می‌شود به مدت ۳ هفته پلمب شود که این مدت برای شهر نارنجی ۲ هفته است.

 

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت تیم های ملی و لیگ های وابسته به عنوان گروه شغلی یک در رشته های مختلف از جمله شهرهای قرمز نیز مجاز است.

 

باید خاطرنشان کرد استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی در دسته مشاغل گروه سه قرار گرفته‌اند تا مجاز به فعالیت در شهرهای زرد باشند، علاوه بر این باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی دارای مجوز فعالیت در شهرهای زرد هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------