آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

عزیزی‌خادم: حضور برانکو در تیم ملی، حرف رسانه‌هاست/ آزادی فقط متعلق به آقایان نیست



عزیزی‌خادم،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رییس فدراسیون فوتبال درباره شایعات حضور برانکو در تیم ملی گفت این حرف‌ها "احتمالا حرف رسانه‌هاست."

به گزارش ایسنا، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در جریان بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال بانوان در رده سنی جوانان و بزرگسالان در جمع خبرنگاران در خصوص شایعه حضور برانکو در تیم ملی گفت: تلاش بر این است که همگرایی و وحدت در کادر فنی ایجاد شود و اگر شایعاتی در این خصوص وجود دارد، احتمالا صحبت های خود رسانه هاست.

 

وی افزود: خوشحالم که علی رغم تمام مشکلات و وضعیت سخت گیرانه ای که از نظر کرونا داریم اردوی تیم ملی بانوان در رده سنی جوانان و بزرگسالان امروز بعد از ۲ سال وقفه تشکیل شد. تلاش ما توسعه فوتبال بانوان است و در این زمینه بی وقفه کار خواهیم کرد. با توجه به کم لطفی هایی که طی سال های اخیر شده وظیفه خود می دانم تا جایی که امکان داشته باشد، گام های موثری برداریم. یکی از برنامه ها که در جلسه هیات رییسه مصوب شد این بود که باشگاه ها در حوزه بانوان تیمداری کنند که این خود بعد از ۲ سال قدم موثری است.

 

عزیزی خادم همچنین درباره دیدار دوستانه بانوان در ورزشگاه آزادی گفت: امیدوارم این مساله عملیاتی شود، البته ورزشگاه آزادی فقط متعلق به آقایان نیست، قطعا اگر برنامه ای وجود داشته باشد با برنامه ریزی فدراسیون فوتبال و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برنامه ریزی لازم را انجام خواهیم داد.

 

وی درباره حضور قنبرزاده در فدراسیون و ادامه همکاری وی به عنوان دبیرکل افزود: مشکلی برای ادامه همکاری وی وجود ندارد و کارش را به خوبی انجام می دهد.

 

عزیزی خادم همچنین درباره وضعیت تیم فوتسال بانوان نیز خاطرنشان کرد: در این خصوص نیز با موسوی نایب رییس بانوان برنامه ریزی کردیم تا کار را در فوتسال بانوان نیز شروع کنیم.

 

وی گفت: فدراسیون فوتبال آن چه که در توان و بضاعت دارد در جهت توسعه بانوان و نگاه عدالتی گام بر می دارد و سعی می کنیم فوتبال زنان را به جمع خانواده ها بکشانیم.

 

عزیزی خادم در پایان در خصوص قراردادهای رسمی مربیان زنان نیز گفت: روند قبل چطور بوده به ما ارتباطی ندارد اما آن چه به ما ارتباط دارد این است که قراردادها چه بانوان و چه آقایان باید شفاف باشد و به همان مقدار وقتی مربی صلاحیت دارد و فدراسیون اعتماد می کند قرارداد او نیز امضا خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------