آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

باشگاه استقلال: نامه شکایت از پیکان موجود است/ کمیته انضباطی گفت برنده نمی‌شوید!



باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای در خصوص مختومه بودن پرونده شکایت این باشگاه از باشگاه پیکان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل حسن‌زاده محمدی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص شکایت باشگاه استقلال از پیکان به خاطر تعویض‌های تیم پیکان در بازی مقابل این تیم اظهار کرد:‌ من به صورت کلی توضیح می‌دهم. شکایت باشگاه‌ها برای بازیکن غیرمجاز باید حداکثر ۲۴ ساعت بعد از بازی باشد. همچنین باشگاه ذی‌نفع باید این کار را بکند و در آخر حتما باید هزینه دادرسی داده شود. در پرونده شکایت استقلال از پیکان برای انجام پنج تعویض در چهار نوبت به دلیل این که باشگاه استقلال هزینه دادرسی را پرداخت نکرد، پرونده مختومه شد. ضمن این که ماهیت پرونده‌ها با هم تفاوت داشته است.

 

این مساله باعث واکنش باشگاه استقلال شد و این باشگاه طی بیانیه‌ای توضحیاتی در خصوص ادعای رئیس کمیته انضباطی داد که به شرح زیر است:

 

۱/ باشگاه استقلال بلافاصله بعد از بازی این تیم برابر پیکان به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شکایت کرد که اسناد این نامه موجود است.

 

۲/ بعد از شکایت باشگاه استقلال، دپارتمان داوری در نامه‌ای رسمی که در پیوست قابل مشاهده است، اعلام کرد تخلفی انجام نشده و شکایت باشگاه استقلال وارد نیست.

 

۳/ باشگاه استقلال بعد از اعلام رای بازی سایپا و پیکان، مجددا شکایت خود را پیگیری کرد. در تماس حسن‌زاده با احمد مددی مدیرعامل استقلال، رئیس کمیته انضباطی صراحتا به مدیرعامل استقلال اعلام کرد که ماهیت بازی پیکان و سایپا با بازی استقلال و پیکان متفاوت است و قطعا استقلال در این پرونده پیروز نمی‌شود!

 

۴/ با این همه پیگیری‌های باشگاه استقلال کماکان ادامه دارد و مسئولان حقوقی باشگاه استقلال به دنبال احقاق حقوق هواداران خود هستند.

 

باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------