مربی استقلال: تنها ۳۰ میلیون تومان در حساب باشگاه است/ مدیران باشگاه کاملا به تیم بی‌توجه هستند



صالح مصطفوی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط مالی در باشگاه استقلال خوب نیست و مدیریت این باشگاه، کادر فنی و بازیکنان را رها کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صالح مصطفوی مربی  تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این روزهای آبی پوشان گفت :متاسفانه اخباری که از باشگاه استقلال بیرون درز پیدا می کند به هیچ عنوان خوشایند نیست و این باشگاه در بدترین شرایط قرار دارد و شمارش تک تک اتفاقات بد ساعت ها زمان می برد. شرایط مالی در استقلال بد است. تنها حدود ۳۰ میلیون تومان در حساب باشگاه پول موجود است.

 

او افزود: میلیچ ماه ها است که از باشگاه دریافتی نداشته و حتی پول برگشت به تهران را از جیب خود پرداخت کرده که باشگاه پول آن را عودت نداده است. متاسفانه هزینه "ام آر آی" میلیچ را دوستان خارج از باشگاه پرداخت کردند. باشگاه استقلال نتوانست هزینه های هتل میلیچ را بپردازد و این بازیکن با جا به جایی به هتل دیگری رفته و کمبود استراحت او باعث شده در تمرینات دچار مصدومیت شود.

 

مربی استقلال بیان کرد: شیخ دیاباته با خانواده‌اش در ترکیه گرفتار شد و باشگاه به هر دلیلی نتوانست روادید این بازیکن را بگیرد تا او به تمرین اضافه شود. من نمی دانم چطور برای بازیکن بلیت خریداری می کنیم، اما روادید او را نمی توانیم دریافت کنیم و برایم عجیب است. دیاباته یک ماه پیش برای ما بازی کرده پس بنابراین می توانستند دیاباته را به همان روش قبلی به تهران بازگردانند.

 

او افزود: ما برای داشتن زمین تمرین مناسب و سالن بدنسازی با مشکل رو به رو هستیم. بازیکنانمان را به دلیل شرایط مالی در اختیار نداریم. مسئولان تیم بسیار بی توجه به این موضوع هستند.

 

مصطفوی گفت: متاسفانه مدیریت به ما و بازیکنان پاسخگو نیستند و به بازیکنان وعده های پوچ می دهند. متاسفانه باشگاه استقلال، "باشگاه سر راهی" شده است. متولی هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یک وزارتخانه است. ما نیم فصل یک بازیکن از پدیده می خواستیم بگیریم که نشد، اما یک تیمی که دوست ما است و نه رقیب توانست از پرتغال و قطر بازیکن بگیرد. مدیریت از راس اشتباه است. وقتی یک رئیس مجمع و پدر دارید باید به هر دو تیم برسد نه فقط یک تیم، این موضوع جای تاسف دارد. وقتی حامی مالی به شلنگ های آبیاری زمین تمرین رحم نمی کند من چه بگویم؟ مدیریتی که در استقلال حضور دارد این تیم را رها کرده و بازیکنان،کادر فنی،کادر پزشکی و کادر تدارکاتی رها شدند و هیچ گونه کمکی و جمله امید بخشی نمی گویند. رسما اعلام می کنند که تا آخر فصل هیچ پولی نداریم. ما بازیکنانی داریم که مطالبات ۷۵ درصدی دارند.

 

مصطفوی بیان کرد :هواداران بدانند این تیم از جانب مدیریت رها شده و هزینه های هتل را نمی دانیم که تامین می شود یا خیر.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------