نتایج گروه F و I لیگ قهرمانان آسیا/ پیروزی اولسان برابر نماینده ویتنام



لیگ قهرمانان آسیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مسابقات گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا برگزار شد که در مهم ترین بازی‌ها نمایندگان کره جنوبی و ژاپن توانستند از سد حریفانشان عبور کنند.

به گزارش ایسنا، مسابقات گروه F و I لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امروز (پنجشنبه) برگزار شد که نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

 

گروه F

کایا ۰ - ۱ پاتوم 

دیدار تیم‌های کایا فیلیپین و پاتوم تایلند از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار شد که این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر به سود پاتوم به پایان رسید. تک گل پاتوم را یوین در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند.

 

اولسان هیوندای ۳ - ۰ ویتل

تیم های اولسان هیوندای کره جنوبی و ویتل ویتنام از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود اولسان به پایان رسید.

 

با این نتایج اولسان ۱۵ امتیازی شد و در رده اول باقی ماند و پاتوم با ۱۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت همچنین تیم های ویتل و کایا به ترتیب در رده سوم و چهارم قرار گرفتند.

 

گروه I

بیجینگ گوان ۲ - ۳ یونایتد سیتی

دیدار تیم های بیجبنگ یونایتد چین و یونایتد سیتی فیلیپین که از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شده بود در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود نماینده فیلیپین به پایان رسید.

 

تگو ۱ - ۳ کاوازاکی

دیدار تیم های تگو کره جنوبی و کاوازاکی ژاپن از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز شد که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود نماینده ژاپن به پایان رسید. هر سه گل کاوازاکی توسط لئوناردو دامیائو به ثمر رسید و تک گل تگو را ادگار به ثمر رساند.

 

با این نتایج کاوازاکی ۱۵ امتیازی شد و جواز صعود به مرحله حذفی را کسب کرد و تگو با ۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. تیم های یونایتد سیتی و بیجینگ هم به ترتیب با چهار و یک امتیاز در رده سوم و چهارم قرار گرفتند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------