آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

ساوت‌گیت: ایتالیا استثنایی است اما ما قهرمانی می خواهیم/ مانچینی: فینال یورو یکی از مهم‌ترین لحظات زندگی من است



ساوت‌گیت،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس به ستایش از تیم روبرتو مانچینی پرداخت با این حال تاکید کرد که تیمش به دنبال قهرمانی در یورو است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال انگلیس که برای نخستین بار به فینال رقابت های یورو راه پیدا کرده است باید در بازی فینال به مصاف ایتالیا برود.

 

این بازی فردا شب در ومبلی برگزار خواهد شد.

 

ساوتگیت سرمربی انگلیس در نشست خبری قبل از بازی گفت: برای پیروزی برابر ایتالیا باید در بهترین حالت خود بود. آنها تیمی استثنایی هستند و بدون شک بهترین تیم ها راهی فینال شده اند. تیمی که بهترین عملکرد را داشته باشد قهرمان می شود.

 

او ادامه داد: وقتی راهی فینال می شوی باید پیروز شوی. سخت است که تیم برنده را انتخاب کرد اما ما انگیزه زیادی داریم و به دنبال قهرمانی هستیم. دو سال است که ایتالیا را زیر نظر دارم و می دانم که این تیم با مانچینی پیشرفت زیادی داشته است. آنها سبک بازی روشنی دارند و انرژی بسیار بالایی دارند. در تیم ملی ایتالیا مثل هر تیم باشگاهی در این کشور انضباط تاکتیکی خاصی به چشم می آید با این حال ما در ومبلی قهرمانی را می خواهیم.

 

ساوتگیت در پایان گفت: برابر تیمی بازی داریم که در سه سال اخیر بهترین عملکرد را داشته است و بازیکنان باتجربه و مربی بسیار خوبی دارد. حضور هواداران در ومبلی قدرت خاصی به ما خواهد داد. فضای زیبایی به وجود خواهد آمد و امیدوارم که از این فضا به خوبی استفاده کنیم.

 

***

 

مانچینی: فینال یورو یکی از مهم‌ترین لحظات زندگی من است

مانچینی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

روبرتو مانچینی سرمربی تاریخ‌ساز آتزوری در کنفرانس خبری درباره بازی فینال گفت: «فعلاً که آشفته نیستم، ممکن است فردا احساس دیگری داشته باشم. هدف لذت بردن و سرگرمی است، اما امیدوارم عملکردمان هم درخشان باشد. شرایط آسانی نداشتیم و با نمایش‌های خوب به اینچا رسیدیم. قبل از این که به تعطیلات بخواهیم برویم یک بازی سخت دیگر هم در پیش است. ما با هویت خودمان به فینال رسیده‌ایم و قصد تغییر آن را نداریم.»

 

مانچو ضمن تمجید از رقیب تیمش در فینال یورو ۲۰۲۰ هم گفت: «انگلیس در تمامی خطوط از ما قوی‌تر است. با این حال فوتبال بازی با توپ است و امیدواریم که فوتبال تکنیکی پیروز دیدار فینال باشد. انگلیس همیشه تیم خوب ولی بدشانسی بوده. این بازی فوق‌العاده‌ای در ورزشگاهی مملو از تماشاگر خواهد بود و این شگفت‌انگیز است. در هر صورت بدون تیمی فوق‌العاده به فینال نمی‌رسیدیم.»

 

مانچینی اهمیت دیدار فینال را هم اینگونه توصیف کرد: «این یکی از مهم‌ترین لحظات زندگی حرفه‌ای من است. در بسیاری از سطوح برای انگلیس بازی کرده‌ام و وقتی قهرمان رقابت‌های زیر ۲۱ سال اروپا نشدیم، لایق آن بودیم. ما نماینده ایتالیا هستیم و امیدوارم یکشنبه به موفقیتی که به‌عنوان بازیکن به آن نرسیدم، برسم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------