مظاهری: بارها با مددی تماس گرفتم اما جوابم را نمی‌دهد/ با این وضعیت باید تیم جدیدم را مشخص کنم



رشید مظاهری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: متاسفانه اتفاقاتی رخ داده که مجبورم تصمیم جدی بگیرم و به فکر انتخاب تیم جدیدم باشم.

رشید مظاهری در گفت‌وگو با تسنیم، ابتدا در خصوص شایعات چند روز اخیر مبنی بر جدایی‌اش از استقلال تهران، گفت: من تاکید می‌کنم که تا به امروز با هیچ تیمی به صورت رسمی وارد مذاکره نشده‌ام و قبلاً هم گفته‌ام که حضور در استقلال یک اتفاق بزرگ در زندگی من بود. واقعیت این است که در چند روز گذشته بارها با آقای مددی مدیرعامل باشگاه تماس گرفتم تا در مورد برخی از مسائل با ایشان صحبت کنم اما ایشان جوابم را نمی‌دهد و من با این وضعیت مجبورم که تصمیم جدی بگیرم.

 

مظاهری در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع صحت دارد که به خاطر چند پیشنهاد خوب قصد جدایی از استقلال را دارد، تاکید کرد: این موضوع به هیچ عنوان حقیقت ندارد، چون مبلغ قرارداد من در استقلال کم  نیست و من اصلا بحث مالی ندارم. مسئله مهم برای من حفظ شخصیتم است و به هیچ عنوان نمی‌توانم بی‌احترامی را تحمل کنم. متاسفانه در فصلی که گذشت شرایط سختی رقم خورد و مسئله مهم این است که احترام من حفظ شود. من می‌خواهم راجع به برخی مسائل با آقای مددی صحبت کنم اما ایشان به هیچ عنوان جواب مرا در چند روز اخیر نداده است. من هم با این شرایط مجبورم تصمیم جدی بگیرم و تیم جدیدم را مشخص کنم.

 

مظاهری در پاسخ به این پرسش که آیا باید جدایی این بازیکن از استقلال قطعی بدانیم، تصریح کرد: من استقلال و هوادارانش را دوست دارم و باز هم می‌گویم که بازی کردن در این تیم بزرگ یک افتخار مهم برایم محسوب می‌شود. با این حال نمی‌توانم شاهد این باشم که به شخصیتم توهین می‌شود. من تاکید می‌کنم که بارها با مدیرعامل باشگاه تماس گرفتم تا با ایشان صحبت کنم اما متاسفانه جوابم را ندادند. فکر می‌کنم هواداران استقلال بهترین قاضی هستند و می‌توانند همه چیز را تجزیه و تحلیل کنند. من همانطور که گفتم تا به امروز با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام اما متاسفانه اتفاقاتی رخ داده که مجبورم تصمیم جدی بگیرم و به فکر انتخاب تیم جدیدم باشم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------