آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

«نامداری» مشاورسابق هیات مدیره استقلال: اشرف غنی و همکارانش از افغانستان رفتند ولی مددی هنوز حضور دارد



علی نامداری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مشاورسابق هیات مدیره استقلال نسبت به صحبت های معاون این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، علی نامداری مشاور سابق هیات مدیره استقلال از اظهارات معاون این باشگاه می گوید حضور این افراد شان باشگاه استقلال را پایین آورده است.وی همچنین اعلام کرد از فریادشیران شکایت خواهد کرد.

 

در خصوص اظهارات معاون ورزشی استقلال علیه خودتان صحبت کنید؟

برای باشگاه استقلال که هواداران بیشماری دارد متاسف هستم که همچنین آدم‌های بی ظرفیت و یاوه گویی را دارد. نه جایگاه خودشان را می‌دانند و نه بلد هستند حرف بزنند. صحبت‌های ایشان دو بخش است. اول اینکه باید در دادگاه جواب بدهد و دوم اینکه در خصوصش در ادامه صحبت خواهم کرد

 

ایشان مدعی شده شما نزول خوار هستید؟

پولی که من به باشگاه استقلال قرض داده‌ام اگر بخواهند ۵ برابرش را به من پس بدهند نمی‌توانند اصل پول من را بدهند چه برسد به اینکه بخواهیم در این داستان ها وارد شویم. این آدم‌های بی‌سواد که قرارداد را نخوانده اند و فرق قرارداد نزول خواری با قرض الحسنه را نمی دانند. سوال من از این یاوه‌گو این است که بروند یک نفر را بیاورند که درصدی به استقلال کمک کند.بروند کل ایران را بگردندکه یک نفر به این ها کمک کند و سود بگیرد.اگر کسی بود من حاضرم سود این پول را بدهم.این اقایان یادشان نرود که حقوقشان چه قدر است

 

شما ابتدای فصل نزدیک به ۲۰ میلیارد به استقلال کمک کردید؟

بحث از ان جایی شروع شد که آقای استراماچونی را دوستان بازگردانند و قرار بود ۱میلیون دلار به ایشان پرداخت شود.اقای سعادتمند پیش بنده امد و در خواست کمک کرد .ماهم اعلام کردیم که این پول را در اختیار شما قرار میدهیم و هر وقت پول داشتیند آن را پس بدهید.البته این پول به صورت قرض الحسنه بوده و نه قید سودی در ان ذکر شده است.

 

یعنی هیچ سود روزشماری در آن ذکر نشده است؟

یک برگه بیاورند که چنین چیزی نوشته شده باشد. قرارداد را واحد حقوقی باشگاه اورده ودر سربرگ باشگاه امضا شده است.یک ۲۰ میلیارد بود یک ۱۵۸ هزار دلار بوده ویک ۱۰ میلیارد تومان به گقته خود اقای مددی برای بحث حرفه ای سازی.همان شبی که با آقای علی نژاد به باشگاه رفتیم و ۴۸ساعت بیشتر وقت نداشتند.اگر با طلبکاران توافق نمی شد هم استقلال کسر امتیاز میگردید هم به دسته اول میرفت وهم از آسسا حذف می شدو تا ۳ سال هم حق شرکت نداشت.این موضوع اهمیت داشت.با اقایان ارش برهانی و نوروزی معاون اقتصادی وقت شبانه با ۴۸ نفر توافق کردیم و مشکل حل شد

 

ظاهرا مدیرعامل استقلال مشکلش با شما این است که مدعی است نباید چنین پول هایی در ابتدای فصل به بازیکنان بابت بستن قرارداد پرداخت میشده است؟

من ابتدا این مساله را بگویم درخصوص قراردادهایی که در هتل بسته شد ایشان در تمامی قراردادها حضور داشت. خودش تنظیم میکرد به باشگاه می برد و امضایش را می گرفت و امضای خودش وجود دارد .قرارداهایی را که بسته شده منتشر کنند.قراردادهایی را که زمان سعادتمند بسته شده اگر کمتر ازتیم رده میانی جدول نبود من حرفهایم را پس میگیرم.ایشان در رسانه ملی می گوید قراردادها ۷۰۰ برابر شده است یا ما ریاضی بلد نیستیم یا می خواهیم ذهن هوادار را خراب کنیم.۷۰۰ برابر یعنی اینکه اگر قرارداد بازیکنی ۱میلیارد تومان بوده باید بشود ۷۰۰ میلیارد و ایا واقعا چنین قراردادی در باشگاه موجود است.تمام ان بازیکنانی که ابتدای فصل قرارداد بستند زیر ۵ میلیارد تومان بوده است.فیلم هتل موجود است و اگرلازم باشد منتشر خواهیم کرد.در ضمن این را هم بگویم اگر من دنبال مشهور شدن بودم با یکی از این بازیکنان عکس می گرفتم.در ۱/۵ سال گذشته من یک عکس دارم ان به درخواست اقای مجیدی در عربستان بوده است و یکی هم عکسی بوده که کاپیتان تیم در فرودگاه درخواست کرد دسته جمعی بگیریم.اگر دنبال این چیزها بودم در هیات مدیره می ماندم.دوستان به چه دلیلی استعفا دادند؟باید بگویم به دلیل بی لیاقتی اقای مددی بود که همه اعضای هیات مدیره استعفا دادند.

 

ظاهرا مدیرعامل استقلال مدعی است که از طریق اسپانسر پول به باشگاه کمک کرده است؟

ابتدا جا دارد از اسپانسر باشگاه تشکر کنم که فصل گذشته کمک کردند ولی این که ایشان مدعی است من اوردم صحت ندارد.از قبل از ایشان اسپانسر در باشگاه حضور داشت.من یک سوال دارم فصل گذشته مبلغ ۱۱۰ میلیارد را اسپانسر به باشگاه پرداخت کرده است که بخشی از این پول در صورت حساب باشگاه وجود ندارد و هیچ وقتی هم در خصوص آن شفاف سازی نگردید.ایشان در رسانه ملی اعلام کرندکه ۴۲ میلیارد آن را به بازیکنان پرداخت کردند.۴۰ میلیارد هم پول شفرو سایر دوستان شده است این هم قبول.۲۰ میلیاردهم هزینه های باشگاه بوده  الباقی پول کجاست؟مشکل ما با شخص مددی نحوه مدیریت وی است.حالا شما آدم بفرست که علیه ما مصاحبه کند.ظاهرا ایشان حقوق میگرد که علیخ افراد مصاحبه کند و مشهور شود.حد ایشان چرخاندن یک زمین چمن است.این همه ادم لایق داریم. با حضور ایشان در باشگاه خود مددی هم کوچک شده است.

 

گفته می شود سقف قرارداد امسال ۴ میلیارد تومان است؟

من یک سوال دارم پارسال سقف ۵ میلیارد تومان بوده است و با توجه با تورم امسال باید بیشتر شود یا کمتر.فوتبالیست می تواند چند سال فوتبال حرفا ای داشته باشد .وقتی تیمهای صنعتی پولهای هنگفت می دهند چرا استقلال ۱/۳ این پول راندهد که بازیکنان در تیم بمانند.باید بگویم بازیکن استقلال دنبال پول نبودند و بیشتر دنبال احترام بودند که در باشگاه به آنها گذاشته نمی شده است.شان باشگاه را پایین نیاورید.اشتباه بزرگ مدیرعامل استقلال این بود که این آقا را دوباره به باشگاه بازگرداند و تا زمانی هم که اقایان کوتاه قد و کوتاه فکر در این باشگاه حضور دارند باشگاه ضربه خواهد خورد

 

شما الان حاضرید باز هم به استقلال کمک‌کنید؟

اگر این هیات مدیره اقایان مددی را برکنار و معاونش را اخراج و به دادگاه معرفی کند من و دوستان بدون سمت حاضر هستیم کمک کنم. ما هوادار استقلال هستیم و همیشه دنبال موفقیت این تیم هستیم.

 

نگران شرایط تیم هستید؟

الان بازیکنانی چون رشید مظاهری و حسینی ۳ برابر این پولی که استقلال به آنها می دهد پیشنهاد دارند.امیدوارم شرایط ماندنشان در استقلال فراهم شود.من به هواداران استقلال هم گفتم که تازمانی که این دو نفر در استقلال هستند نمی توان کار درست انجام داد.این دو نفر بروند ما نه سمتی می خواهیم نه حکمی حتی یک مدیر عامل هم از جای دیگر بیاورندما قول میدهیم 48 ساعته تیم را جمع کنیم .هم بازیکنان جدید را جذب می کنیم و هم قراردادها را تمدید می کنیم و بازیکنان هم از شنبه در تمرینات شرکت کنند.

 

در نیم فصل و زمان مذاکره با امین قاسمی نژاد رابطه خوبی با مدیرعامل داشتید؟

اقای مددی همیشه رابطه خوبی با بنده داشت.یادم میاد پارسال استقلال را بابت بدهکاری به هتل راه ندادند ایشان به من زنگ زد و گفت آبرو ما رو بخر ما رفتیم آنجا و برای ۳ مرتبه قبلی را هم تسویه کردیم .اقای مددی یادش رفته تیم عربستان بود زنگ زد گفت تو رو خدا بیا تیم داغونه و کمک مالی کن تا شرایط بهتر شود.اقای مددی این ها رو یادت باشد .آن زمان ما نه نزول خور بودیم نه برج ساز .آقای عبدیان دو مرتبه برای میلیچ پول تهیه کرد.همین اقای مددی در جلسه هیات مدیره وقتی ازش پرسیدن پول را چرا به میلیچ نداده گفت در جای دیگر پول را خرج کرده است.آیا من و آقای عبدیان از شما درخواست پول کرده ایم؟حالاکه اینجوری شد هم بنده و هم عبدیان نامه خواهیم زد و درخواست پول خواهیم زد.

 

ظاهرا خیلی ناراحت هستید؟

ازاین به بعد اگر کوچکترین حرفی علیه من زده شود تمام اسناد فصل گذشته را منتشر خواهم کرد.خودشان میدانند ما چرا مخالف فریادشیران بودیم.ما که اصلا ایشان را نمی شناختیم این همه پدر بازیکنان پایه به ما مراجعه کردند و مسایلی را عنوان نمودند.حتی پارسال یک رده ما در مسابقات حضور نداشت ولی برایش بازیکن جذب می کردند.همین در رده بزرگسال ۲ بار بازیکن گرفتیم که در هر مرتبه سرمربی نداشتیم.خیلی از مسایل را نمی توان گفت اما باز هم می گویم تا زمانی که اینها در استقلال مدیریت می کنند این تیم درست نمی شود مگر اینکه مانند قایدی را بفروشند و کسب درآمد کنند.یک شرطی می گذارم ایشان به هوادار اعلام کمک کند من هم به هوادار بگویم ببینیم هرکدام چه قدر پول جمع می کنیم .قول میدهم بالای ۲۰ میلیون دلار از هوادار کمک می گیرم.

 

پس نقش مدیرعامل در باشگاه چیست؟

اصل کار را باید مدیرعامل انجام بدهد.یک زمانی استقلال می خواست به قطر برود ۱۷ میلیون پول تست کرونا را نداشتند.ایشان به دلیل این انتصابشان دولتی است و می دانند تا زمانی که دولت نخواهد ایشان سر کار باقی خواهند ماند.جالب است الان ۳۰ میلیون هوادار ایشان را نمی خواهد بازیکنان و کادر فنی ایشان را قبول ندارند ظرف یک هفته اشرف غنی و همکارانش از افغانستان رفتند ولی متاسفانه ایشان چسبیده اند به باشگاه.اگر یک نفر از هواداران گفت بمان ما حاضریم به باشگاه کمک کنیم.من از باشگاه می خواهم به صراحت بگوید با کدام بازیکنان مذاکره کرده است.14 روز فرصت داشته ایم و فقط 3 مدیربرنامه حاضر شده اند.هنر فروختن ستاره نیست. پسر 5 ساله هم می تواند قائدی را بفروشد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------