آنچلوتی: برایم مهم نیست که رئال مادرید امباپه را بخرد/ داستان بازگشت رونالدو به رئال تمام شده است



کارلو آنچلوتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید برایش اهمیتی ندارد که این باشگاه در فرصت محدود باقیمانده تا پایان بازار نقل و انتقالات بتواند ستاره فرانسه خط حمله پاری‌سن‌ژرمن را بخرد.

به گزارش تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی امشب (یکشنبه) برابر لوانته در هفته دوم لالیگا به سؤالات خبرنگاران درباره مسائل مختلف تیمش پاسخ داد.

 

او ابتدا درباره شایعه پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید گفت: نمی‌دانم او می‌آید یا نه. برایم مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد چون همین الان هم تیم‌مان بسیار قدرتمند است و همین بازیکنان فعلی هم کلی مرا راضی می‌کنند. من روی کارم تمرکز دارم. بگذارید این 10 روز هم بگذرد و من روی تیمی که دارم تمرکز دارم. تیم فعلی‌مان هم می‌تواند برای کسب هر جامی رقابت کند. ما ستارگان بزرگی داریم. نمی‌خواهم از همه آنها نام ببرم اما ما کلی بازیکن طراز اول داریم. باید کنار هم کار کنیم.

 

آنچلوتی درباره وضعیت ادن ازار ستاره اغلب ناآماده و مصدوم تیمش هم گفت: ازار هنوز در وضعیت ایده‌ال نیست اما نزدیک شده است. من او را بازیکنی که از تشدید مصدومیتش نگران است نمی‌بینم بلکه او را بازیکنی با انگیزه فراوان برای نشان دادن سطح بازی‌اش می‌بینم.

 

کارلتو راجع به ایسکو که اخیراً شایعه جدایی‌اش هم شنیده شد اظهار داشت: در چند سال اخیر اوضاع او خیلی خوب نبوده است. من او را بازیکن خوبی می‌بینم. حالا یا می‌تواند بازی کن یا نه. من اما او را بازیکنی باانگیزه می‌بینم و دارد خوب کار می‌کند.

 

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید سپس به تمجید از کریم بنزما پرداخت و گفت: او بازیکنی کلیدی است. داشتن بازیکنی مانند او لذتبخش است. او مانند سایر بازیکنان از تمدید قراردادش بسیار خوشحال است. من او را بازیکنی باشخصیت‌تر، پخته‌تر و کامل‌تر از قبل می‌بینم. او فوتبالیستی فوق‌العاده است. من هم از تمدید قرارداد او راضی‌ام. من فکر می‌کنم که او برای ادامه دادن به بازی در رئال مادرید بسیار انگیزه دارد.

 

آنچلوتی در پایان درباره توئیتش و شایعه بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید هم گفت: این موضوع تمام شده است. آینده تیم ما چیزی است که من الان دارم. نگاه‌مان به آینده است. البته می‌دانم که تمام مادریدی‌ها نسبت به کریستیانو محبت دارند و من هم بیشتر چون او به ما کمک کرد جام ببریم. بنابراین برایش بهترین آرزوها را دارم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------