سلمانی: اگر با استقلال توافق کنم با همه وجودم می‌آیم/ قاسمی‌نژاد به استقلال پیوست



نقل و انتقالات فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
جعفر سلمانی، بازیکن ایرانی تیم پورتیموننزه پرتغال گفت که در صورت توافق با باشگاه استقلال به جمع آبی‌پوشان اضافه خواهد شد.

یکی از بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی برای حضور در تیم فوتبال استقلال، جعفر سلمانی، بازیکن ایرانی تیم پورتیموننزه پرتغال است. این بازیکن از صنعت نفت آبادان به لیگ پرتغال رفت.

 

سلمانی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره پیشنهاد استقلال به او اظهار داشت: منتظر هستم باشگاه استقلال با پورتیموننزه نامه‌نگاری‌ کند تا در صورت انجام کارها با استقلال توافق کنم.

 

وی تصریح کرد: اگر حاضر نبودم به استقلال بیایم، پیشنهاد این تیم را قبول نمی‌کردم. اگر با باشگاه استقلال برای قرارداد توافق کنیم، با تمام وجود و توانم برای خوشحالی هواداران به جمع استقلال اضافه می‌شوم.

 

***

 

مذاکرات شبانه استقلال با قاسمی‌نژاد

ستاره تیم پدیده در دوراهی استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است.

 

نقل و انتقالات فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ورزش سه، باوجود آنکه فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در مصاحبه دو روز قبل خود اعلام کرده بود که امین قاسمی‌نژاد را نمی‌خواهد اما گویا پیش از مصاحبه به سرمربی استقلال اطلاع داده بودند که قاسمی‌نژاد مشکل رضایت‌نامه دارد و ممکن است مشکلات نیم‌فصل پارسال تکرار شود اما وقتی که دیروز خبر رسید، قاسمی‌نژاد به صورت رسمی رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه پدیده دریافت کرده همه‌چیز تغییر کرد.

 

با انتشار این خبر بلافاصله مذاکرات باشگاه استقلال با قاسمی‌نژاد تا نیمه شب ادامه داشته است و باتوجه به اینکه این بازیکن  علاقه خودش را برای پیوستن به تیم استقلال عنوان کرده بود، این باشگاه امیدوار به جذب اوست .

 

پرسپولیس و گل گهر سیرجان هم خواهان قاسمی‌نژاد شده‌اند و به همین سبب خبرنگاران حوزه پرسپولیس هم منتظر حضور او در باشگاه هستند.

 

قاسمی نژاد به استقلال پیوست

امین قاسمی نژاد مهاجم فصل گذشته تیم پدیده که در روزها گذشته مذاکراتی را با باشگاه پرسپولیس داشت، در نهایت عصر امروز با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.

 

قاسمی نژاد در حالی به استقلال پیوست که تا چندین روز قبل جزو گزینه های فرهاد مجیدی برای فصل نقل و انتقالات نبود اما به یک باره و با در فسخ قرارداد با تیم سابق خود، وارد مذاکره با آبی ها شد.

 

او همچنین در روزهای گذشته مذاکراتی هم با پرسپولیس داشت که در نهایت اردوگاه رقیب را ترجیح داد.

 

قاسمی نژاد: برای حضورم در استقلال سوء تفاهم به وجود آمده بود/از بقیه‌ تیم‌ها تشکر می‌کنم!

امین قاسمی نژاد بعد از عقد قرارداد 2 ساله با باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر به باشگاهی که در این چند وقت علاقه نشان دادم پیوستم. خوشحالم که عضو کوچکی از خانواده استقلال شدم و امیدوارم که امسال بتوانیم دل تک تک هواداران را شاد کنیم.

 

وی در خصوص اینکه مجیدی 2 شب پیش اعلام کرده بود نام او در لیست مورد نظرش نیست عنوان کرد:به نظرم سوء تفاهمی پیش آمده بود چون با فرهاد و فرزاد مجیدی صحبت کردم و این موضوع خیلی حل شد.

 

مهاجم تیم استقلال در خصوص پیشنهادات دیگر باشگاه ها گفت: من الان در باشگاه استقلال هستم و کاری به پیشنهادات دیگر تیم ها ندارم. از همه باشگاه‌ها که پیشنهاد دادند ممنون هستم ولی الان بازیکن استقلال هستم و زیاد جالب نیست در مورد دیگر تیم‌ها صحبت کنم.

 

قاسمی ‌نژاد در خصوص خط حمله استقلال در این فصل گفت: هر جا بودم تمام تلاشم را انجام دادم. امسال به تیمی آمدم که از بچگی آن را دوست داشتم. مطمئن باشید تا جایی که می توانم خودم را ثابت می کنم.

 

وی در خصوص مشکلاتی که در مورد فسخ قراردادش با باشگاه پدیده به وجود آمده بود، عنوان کرد: آنقدر خسته ام که بهتر است بعدا در مورد این مسائل صحبت کنم.

 

مهاجم استقلال در خصوص اینکه آیا قرار اسست شماره 10 استقلال را بپوشد؛ گفت: ان شاءالله که این اتفاق بیفتد. با اجازه آقای مجیدی شاید شماره 10 را بپوشم.

 

***

 

دانشگر رسما در استقلال ماندنی شد

مدافع آبی ها که چند روز قبل با مسئولان باشگاه استقلال برای ادامه فعالیت خود به توافق رسید امروز به محل تمرین رفت.

 

دانشگر امروز با حضور در تمرین استقلال رسما کارش را برای فصل جدید فوتبال ایران استارت زد و در کنار سایر بازیکنان آیتم های تمرینی را انجام داد.

 

مدافع استقلال به صورت یک طرفه قراردادش را با استقلال فسخ کرد اما بعد از توافق با مسئولان باشگاه با قرارداد جدید کارش را در این تیم ادامه داد.

 

خط دفاع استقلال با حضور عارف آقاسی و تمدید قرارداد محمددانشگر و سیاوش یزدانی و همچنین حضور محمدحسین مرادمند در فصل جدید هم قدرتمند خواهد بود و تا حد زیادی خیال فرهاد مجیدی از این قسمت از تیمش راحت است.

 

***

 

خرید جدید پرسپولیس در راه است؟ /رضا اسدی در راه ایران

هافبک دفاعی ایرانی فصل گذشته سنت پولتن از بازگشتش به ایران خبر داد.

نقل و انتقالات فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

به گزارش ایلنا، پس از جدایی احمد نوراللهی، هافبک دفاعی تیم پرسپولیس و پیوستنش به شباب الاهلی امارات، این باشگاه به دنبال گزینه جانشین او با رضا اسدی، هافبک ایرانی فصل گذشته سنت پولتن وارد مذاکره شد. 

 

چند وقتی است که مذاکرات میان پرسپولیس و اسدی در جریان است و اخبار مختلفی در خصوص توافق یا عدم توافق طرفین در این روزها منتشر شده است.

 

از سوی دیگر صحبت‌هایی از علاقه چند تیم دیگر از جمله استقلال به جذب این بازیکن هم مطرح شده است.

 

در این راستا اسدی با انتشار تصویری در صفحه شخصی خودش از سفر به ایران خبر داد و باید دید چه تصمیمی برای آینده فوتبالی خودش دارد.

نقل و انتقالات فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

 

ولسیانی با سپاهان تمدید کرد

مدافع گرجستانی تیم فولاد مبارکه سپاهان رسماً قرارداد خود را با این باشگاه برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

 

ولسیانی سابقه بازی در دینامو تفلیس گرجستان، ذوب آهن و نساجی را نیز در کارنامه خود دارد.

 

نقل و انتقالات فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی


شهباززاده در سپاهان ماندنی شد

سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از توافق با مسئولان این باشگاه قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. 

 

شهباززاده فصل پیش موفق به کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر شد. 

 

***

 

علیرضا حقیقی به تیم فوتبال نساجی پیوست

علیرضا حقیقی که سابقه حضور با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل را دارد برای دومین بار به تیم نساجی مازندران پیوست.

 

این دروازه بان که فصل گذشته را در تیم گل گهر سیرجان سپری کرد، امروز پنجشنبه پس از توافق با مسئولان باشگاه نساجی، قراردادش را برای فصل بیست و یکم با این تیم امضا کرد. این قرارداد دو ساله است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------