آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

مجیدی: چه فرقی بین بازیکنان عربستان و سوریه هست؟/ ژاردیم: تلاش می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم



فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: الهلال بهترین تیم فوتبال عربستان است و فوتبال پیشرفته ای بازی می کند.

به گزارش فارس، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الهلال عربستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در باشگاه الوصل کار کردم چون خاطرات خوبی از این تیم دارم. از همه مهمتر این است با فرد خوبی مثل کاپیتان راشد مدیر این باشگاه کار کردم. جا دارد از باشگاه الوصل امارات تشکر کنم چون در این یک هفته تمام اختیارات را در اختیار ما گذاشتند وبا ما کمال همکاری را کردند.

 

وی افزود: ما می دانیم بازی بسیار سختی را داریم و از نظر من تیم الهلال بهترین تیم عربستان است. ما سعی کردم در هفته گذشته روی تمام نقاط این تیم کار کنیم و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم.باید رو راست بگویم که با مشکلات و کارشکنی زیادی به این بازی رسیدیم ولی قاطعانه به هواداران استقلال می گویم که مطمئن باشند بازیکنان تیم ما با تمام وجود فردا برای تیم و آنها بازی خواهند کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص مشکلات تیمش و اینکه یک بازیکن و مربی بدنساز به کرونا مبتلا شده اند گفت: نه تنها من بلکه همه بازیکنان تیم تصمیم گرفته ایم اصلا به مشکلات فکر نکنیم و تمام تمرکز ما روی بازی فردا است. سوالات زیادی در ذهن ما است که بدون جواب است. دوره مقدماتی این مساببقات در عربستان برگزار شد و ما در گروه بسیار سختی بودیم. همانجا از فدراسیون فوتبال عربستان تشکر کردم چون بازی ها به بهترین شکل برگزار شد و ما با زحمت بازیکنان به عنوان تیم اول صعود کردیم.الان حق ما است در خانه خودمان بازی کنیم ولی اینکه چرا در ایران بازی نمی کنیم جوابش را من نمی دانم.

 

مجیدی تاکید کرد: 10 روز پیش تیم ملی سوریه در ایران بازی کرد، چه فرقی بین بازیکنان تیم ملی سوریه و الهلال است؟ ما دبی را انتخاب کردیم چون ایرانی های زیادی دارد اما بازی فردا هم بدون تماشاگر شده است. اگر فردا هم بازی را ببریم در دور بعد دوباره باید در عربستان بازی کنیم. من دلیل این مسائل را نمی دانم.

 

اتفاقی عجیب در کنفرانس مطبوعاتی مجیدی/ مترجم فرهاد دوباره سوژه شد

خبرورزشی نوشت: در کنفرانس مطبوعاتی فرهاد مجیدی اتفاق عجیبی رخ داد که تعجب خود فرهاد را هم در پی داشت.

 

بعد از اینکه صحبت‌های سرمربی استقلال تمام شد، مترجمی که کار ترجمه صحبت‌های او به زبان عربی را برعهده داشت از مجیدی پرسید کلمه «خاطرات» به عربی چه می‌شود!؟ فرهاد هم که تعجب کرده بود پاسخ داد داری این سوال را از من می‌پرسی یک کلمه بگو بلد نیستم.

 

خیلی‌ها فکر می کردند مترجم حاضر در کنفرانس مطبوعاتی به تمام کلمات عربی مسلط است اما اینکه بعضی چیزها را از مجیدی می‌پرسید در نوع خود جالب بود.

 

البته مترجم مورد نظر حرف‌های مجیدی را به خوبی ترجمه کرد و مشکل خاصی از این جهت ایجاد نشد.

 

حتی یک جا مجیدی خیلی تند صحبت کرده و کلمه «کارشکنی» را درست تلفظ نکرد اما این مترجم کارش را به خوبی انجام داد.

 

***

 

ژاردیم: تلاش می کنیم مقابل استقلال بهترین عملکرد را داشته باشیم

ژاردیم سرمربی الهلال در نشست خبری این بازی گفت: بازی فردا مقابل استقلال برای ما مهم است تا به اهداف خود برسیم.

 

وی افزود: ایام فیفا دی برای تیم بسیار اهمیت داشت و ما در ایام بازی های دوستانه ای برگزار کردیم تا بتوانیم در جو مسابقات باقی بمانیم و بتوانیم تیم را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم.

 

سرمربی الهلال درباره اینکه در خط حمله بر خلاف سبک همیشگی الهلال به جای یک مهاجم از دو مهاجم استفاده می کند، گفت: برای من مالکیت توپ اهمیتی ندارد و وقتی توپ و میدان را در اختیار داشته باشید ولی فرصت نداشته باشید فایده ندارد و باید تیم طوری بازی کند که موقعیت سازی بیشتری داشته باشد.

 

ژاردیم عنوان کرد: بازی فردا مقابل استقلال برای رسیدن به اهدافمان اهمیت زیادی دارد و ما در این بازی تلاش می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم تا مسیرمان برای رسیدن به هدفمان هموار شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------