«فرهاد مجیدی» به دلیل مصاحبه علیه آذری جهرمی از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد!/ وزیر سابق ارتباطات تکذیب کرد



فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال فرهاد مجیدی سرمربی استقلال را 50 میلیون تومان جریمه نقدی و وی را از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای کمیته اخلاق به شرح زیر است:

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

 

محمد علینژاد بازیکن اسبق آلومینیوم اراک به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. علینژاد از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

 

احمد حمیدی فرد و مجید ساکی، سرپرست و مربی تیم فوتبال آبی پوشان هرکدام به پرداخت یکصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. نامبردگان از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع هستند و فعالیتشان صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

 

فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

هاتف شیخ لاری، مربی فوتبال به پرداخت یکصد میلیون ریال جزای نقدی و سه ماه محرومیت از هرگونه فعالیت ورزشی در زمینه فوتبال محکوم شده است. شیخ لاری از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

 

محمد زارع گشتی به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی و محرومیت ده سال از هرگونه فعالیت ورزشی در زمینه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد. وی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه‌ها منع شده است و فعالیت وی صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

 
البته با توجه به اطلاعیه‌ای که کمیته اخلاق منتشر کرده، به نظر می‌رسد در صورتی که فرهاد مجیدی ۵۰ میلیون تومان جریمه را به این کمیته پرداخت کند، مجددا اجازه فعالیت خواهد داشت و به تمرینات آبی‌ها برمی‌گردد.

 

حال باید دید احمد مددی که مشخص نیست الان در پست مدیرعاملی باشگاه استقلال حضور دارد یا پس از استعفاء در این حوزه فعالیتی نمی‌کند، به خبر ممنوعیت کار فرهاد مجیدی واکنش نشان خواهد داد یا از کنار آن عبور خواهد کرد.

 

*** 

 

دلیل ممنوع‌الکار شدن فرهاد مجیدی مشخص شد

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه کوتاهی دلیل محرومیت فرهاد مجیدی را اعلام کرد.

 

در این اطلاعیه آمده است: «بعد از اعلام حکم کمیته اخلاق در خصوص فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، شایعاتی در خصوص دلیل این رای مطرح شده که به این وسیله این شایعات رد می‌شوند. دلیل رای صادره در خصوص آقای مجیدی، عدم پرداخت جریمه صادر شده به دلیل اظهارات ایشان در خصوص آذری جهرمی وزیر وقت ارتباطات است»

 

وزیر سابق ارتباطات تکذیب کرد

ورزش سه نوشت: در حالیکه باشگاه استقلال دلیل محرومیت فرهاد مجیدی عدم پرداخت جریمه صادر شده به دلیل اظهارات ایشان در خصوص آذری جهرمی وزیر وقت ارتباطات دانست، آذری جهرمی این موضوع را تکذیب کرد.

فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 ***

 

اولین واکنش بازیکنان استقلال به محرومیت فرهاد مجیدی: شوکه شده‌ایم

بعد از محرومیت فرهاد مجیدی از فعالیت‌های فوتبالی و منع حضور او در ورزشگاهها با چند بازیکن استقلال تماس گرفتیم.

 

بازیکنان استقلال که دوست نداشتند نامشان فاش شود در مورد محرومیت مجیدی به خبرورزشی گفتند: راستش ما هم شوکه شده‌ایم. یکسری شایعات مطرح شده که ما هم شنیده ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم که اصل ماجرا چیست و چرا مجیدی را محروم کرده اند.

 

یکی از بازیکنان استقلال هم می‌گفت: حتما کمیته اخلاق مستنداتی داشته اما کاش اعلام می‌کردند که دلیل این حکم چه بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------