شکست سنگین نماینده اوکراین مقابل رُم با حضور ۲ ایرانی/ پیروزی فاینورد با جهانبخش در شب آتش بازی تاتنهام



لیگ کنفرانس اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
زوریا لوهانسک در شبی که از هر دو بازیکن ایرانی خود بهره می‌برد، شکست سنگینی مقابل شاگردان ژوزه مورینیو متحمل شد.

به گزارش تسنیم، رُم از ساعت 20:15 امشب (پنجشنبه - به وقت ایران) در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا، در اسلاووتیچ آره‌نا میهمان زوریا لوهانسک بود و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

 

استفان الشعراوی در دقیقه 7، کریس اسمالینگ در دقیقه 66 و تامی آبراهام در دقیقه 68، گل‌های جالوروسی را به ثمر رساندند.

 

اللهیار صیادمنش از ابتدای مسابقه در زمین بود و در دقیقه 69، جای خود را به دیگر بازیکن ایرانی تیم زوریا لوهانسک یعنی شهاب زاهدی داد.

 

شاگردان ژوزه مورینیو با کسب شش امتیاز، صدرنشینی خود را در گروه C مسابقات تداوم بخشیدند و نماینده اوکراین که هنوز در حسرت کسب امتیاز است، در قعر جدول گروه به سر می‌برد.

 

پیروزی فاینورد با جهانبخش در شب آتش بازی تاتنهام

در ادامه دیدارهای هفته دوم مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا، فاینورد پنجشنبه شب در گروه E میزبان اسلاویا پراگ بود و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

 

اورکون کوکو در دقیقه 14 و برایان لینسن در دقیقه 24، گل‌های فاینورد را به ثمر رساندند و توماس هولس در دقیقه 63، دروازه نماینده هلند را گشود.

 

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد در این مسابقه از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و در دقیقه 78 تعویض شد.

 

همچنین در گروه G، تاتنهام با نتیجه 5 بر یک از سد مورا اسلوونی گذشت. دله آلی در دقیقه 4، جیوانی لوسلسو در دقیقه 8 و هری کین در دقایق 68، 76 و 88 برای تاتنهام گلزنی کردند و زیگا کووس، یکی از گل‌های خورده مورا را جبران کرد.

 

 

نتایج کامل هفته دوم دور گروهی لیگ کنفرانس اروپا به شرح زیر است:

 

گروه A

آلاشکرت 2 - یالکاپالو هلسینگی 4

لاسک یک - مکابی رژیم اشغالگر قدس یک

 

گروه B

خنت 2 - آنورتوسیس صفر

پارتیزان بلگراد 2 - فلورا تالین صفر

 

گروه C

زسکا صوفیه صفر - بودو گلیمت صفر

 

گروه D

آلکمار یک - یابلونتس صفر

کلوژ یک - راندرز یک

 

گروه E

یونیون برلین 3 - مکابی رژیم اشغالگر قدس صفر

 

گروه F

کپنهاگن 3 - لینکلن رد ایمپس یک

پائوک یک - اسلووان براتیسلاوا یک

 

گروه G

ویتسه یک - رن 2

 

گروه H

بازل 4 - غیرت آلماتی 2

اومانیا نیکوزیا یک - قره‌باغ 4

 

***

 

لیگ اروپا| برتری لاتزیو در شب شکست سلتیک و ناپولی/ دینامو زاگرب در غیاب محرمی پیروز شد

هفته دوم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، از ساعت 20:15 امشب (پنجشنبه) با برگزاری دیدارهای گروه‌های A تا D آغاز شد.

 

در گروه A، لیون با 3 گل مقابل بروندبی به برتری رسید و با شش امتیاز، در صدر جدول ماندنی شد. کاری توکو اکامبی در دقایق 64 و 71 و هوسام آئوار در دقیقه 86، دروازه بروندبی را گشودند.

 

اسپارتا پراگ با تنها گل داوید هانکو در دقیقه 29، از سد گلاسکو رنجرز گذشت. شاگردان استیون جرارد که در دقیقه 74 و با اخراج گلن کامارا مجبور شدند بازی را 10 نفره ادامه دهند، بدون کسب امتیاز قعرنشین جدول گروه A باقی ماندند.

 

دیدار رئال سوسیه‌داد و موناکو در گروه B با تساوی یک - یک خاتمه یافت. میکل مرینو در دقیقه 53 برای سوسیه‌داد و آکسل دیساسی در دقیقه 16 برای نماینده فرانسه گلزنی کردند. پی‌اس‌وی آیندهوون هم با نتیجه 4 بر یک در خانه اشتورم‌گراتس پیروز شد. یان گورن استانکوویچ در دقیقه 55 دروازه آیندهوون را باز کرد و ابراهیم سانگاره، اران زهاوی، فیلیپ ماکس و یوربه ورتسن در دقایق 32، 51، 74 و 78 برای شاگردان اشمیت گلزنی کردند تا با چهار امتیاز، صدرنشین گروه باشند.

 

در گروه C ناپولی که با شش پیروزی در صدر جدول سری A جای دارد، با نتیجه 3 بر 2 مقابل اسپارتاک مسکو شکست خورد. الجیف الماس در دقیقه یک و ویکتور اوسیمهن در دقیقه 4+90، گل‌های ناپولی را به ثمر رساندند و کینسی پرومس در دقایق 55 و 90 و میخایل ایگناتوف در دقیقه 80 برای اسپارتاک گلزنی کردند. لژیا ورشو هم با تنها گل ماهیر امرلی در دقیقه 31 بر لسترسیتی غلبه کرد. لژیا با شش امتیاز در صدر جدول گروه ایستاده و ناپولی و لسترسیتی با یک امتیاز، در رده‌های سوم و چهارم جای دارند.

 

فنرباغچه با نتیجه 3 بر صفر مغلوب المپیاکوس شد و در قعر جدول گروه D باقی ماند. تیکینیو سوارس در دقیقه 6 و گیورگوس ماسوراس در دقایق 62 و 68، موفق به گلزنی برای المپیاکوس شدند تا این تیم با شش امتیاز، صدر جدول گروه را به خود اختصاص دهد. رویال آنتورپ هم در خانه خود، با نتیجه یک بر صفر از اینتراخت فرانکفورت شکست خورد. گونسالو پاسینسیا در دقیقه 1+90، تنها گل بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

در گروه E، لاتزیو با نتیجه 2 بر صفر از سد لوکوموتیو مسکو گذشت. توما باسیچ در دقیقه 13 و پاتریک در دقیقه 58 برای شاگردان مائوریتزیو ساری گلزنی کردند.

 

براساس این گزارش، در دیگر دیدار این گروه نیز تقابل مارسی و گالاتاسرای به تساوی بدون گل انجامید. گالاتاسرای با چهار و لاتزیو با سه امتیاز، در رده‌های اول و دوم جدول گروه E جای گرفته‌اند.

 

در گروه F تیم ستاره سرخ با تنها گل گوئلور کانگا در دقیقه 64 بر لودوگورتس غلبه کرد و براگا با نتیجه 3 بر یک مقابل میدتی‌لند پیروز شد. وندرسون گالنو در دقایق 55 (از روی نقطه پنالتی) و 5+90 و ریکاردو هورتا در دقیقه 62 برای براگا گلزنی کردند و اواندر فریرا در دقیقه 19، یکی از گل‌های خورده نماینده دانمارک را از روی نقطه پنالتی جبران کرد. ستاره سرخ و براگا به ترتیب شش و سه امتیاز کسب کرده‌اند و در دو رتبه ابتدایی جدول گروه F قرار دارند.

 

سلتیک هم در خانه خود با نتیجه 4 بر صفر مغلوب بایرلورکوزن شد تا بدون امتیاز، در انتهای جدول گروه G بایستد. پیرو هینکاپی در دقیقه 25، فلوریان ویرتز در دقیقه 35، لوکاس آلاریو در دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی و آمینه آدلی در دقیقه 4+90، گل‌های لورکوزن را به ثمر رساندند تا این تیم با شش امتیاز، صدرنشین گروه شود. رئال بتیس هم با نتیجه 3 بر یک مقابل فرانس‌واروژ به برتری رسید. میترو اوزونی در دقیقه 44 برای فرانس‌واروژ و نبیل فکیر، هنری وینگو (گل به‌خودی) و کریستیان تِیو در دقایق 17، 76 و 5+90 برای بتیس گلزنی کردند.

 

در گروه H نیز دینامو زاگرب در خانه خنک به پیروزی 3 بر صفر دست یافت. در این مسابقه که صادق محرمی روی نیمکت دینامو زاگرب نشسته بود، لوکا ایوانوسچ در دقیقه 10 و برونو پتکوویچ در دقایق 3+45 و 67 از روی نقطه پنالتی، دروازه خنک را گشودند. وستهام هم با نتیجه 2 بر صفر بر راپید وین غلبه کرد. دکلان رایس در دقیقه 29 و سعید بن‌رحما در دقیقه 4+90 برای چکش‌ها گلزنی کردند تا آنها با شش امتیاز، صدرنشین گروه باشند.

 

نتایج کامل بازی های هفته دوم به شرح زیر است:

 

گروه A 

 اسپارتاپراگ یک - گلاسکو رنجرز صفر

لیون 3 - بروندبی صفر

 

گروه B 

رئال‌سوسیداد یک - موناکو یک 

اشتورم گراتس یک - آیندهوون 4

 

گروه C 

لژیا 1 - لسترسیتی صفر

ناپولی2 - اسپارتاک 3

 

گروه D 

آنتورپ صفر - فرانکفورت یک

فنرباغچه صفر - المپیاکوس 3

 

گروه E

لاتزیو 2 - لوکوموتیو مسکو صفر

مارسی صفر - گالاتاسرای صفر

 

گروه F

لودوگورتس صفر - ستاره سرخ بلگراد یک

براگا 2 - میتیلند یک

گروه G

سلتیک صفر - بایرلورکوزن 4

فرنتس‌واروش یک -  بتیس 3

 

گروه H

خنک صفر - دیناموزاگرب 3

وستهام 2 - راپیدوین صفر

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------