رد اتهام تجاوز جنسی به رونالدو/ پایان ۲ سال پراسترس برای کریستیانو



رد اتهام تجاوز جنسی به رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
قاضی دادگاه دانیل آلبرتس در منطقه نوادا می گوید شکایت تجاوز از کریستیانو رونالدو در وگاس باید رد شود.

به گزارش ایلنا به نقل از مارکا، قاضی دادگاه فدرال در نوادا در کنار وکلای کریستیانو رونالدو علیه زنی است که پس از اتهام تجاوز ستاره پرتغالی به وی در لاس وگاس، بیش از 375،000 دلار پول به عنوان غرامت دریافت کرد.

 

در توصیه‌ای جدی به قاضی رسیدگی کننده به پرونده، به دلیل استناد پرونده به اسناد سرقت شده قاضی دادگاه دانیل آلبرتس روز چهارشنبه وکیل کاترین مایورگا، لسلی مارک استوول را مقصر دانست.

 

آلبرتس در توصیه خود به قاضی ناحیه ایالات متحده جنیفر دورسی می‌نویسد: "رد پرونده مایورگا به دلیل رفتار نامناسب وکیل وی نتیجه سختی است. اما متأسفانه این تنها مجازات مناسب برای اطمینان از یکپارچگی روند قضایی است."

 

تاریخی برای دورسی برای پذیرفتن توصیه آلبرتس بلافاصله تعیین نشد. آلبرتس تصمیم گرفت: "استوول به ضرر موکلش - و حرفه اش - بدرفتاری کرده است. استوول و وکلای دیگر دفتر او پنجشنبه به پیام‌های تلفنی و ایمیلی در مورد دستور آلبرتس پاسخ ندادند.

 

از بررسی دقیق دادگاه خوشحالم

پیتر کریستینسن، وکیل رونالدو در لاس وگاس، بیانیه ای صادر کرد و گفت که تیم حقوقی رونالدو "از بررسی مفصل دادگاه ... و تمایل آن به استفاده عادلانه از قانون در حقایق و توصیه به خاتمه پرونده مدنی علیه آقای رونالدو، خوشحال است."

 

آسوشیتدپرس عموماً از افرادی که می‌گویند مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند نام نمی‌برد، اما مایورگا از طریق استوول و لاریسا درهوبیچزر رضایت داد تا نام خود را در اختیار عموم قرار دهد.

 

آلبرتس خاطرنشان کرد که دادگاه هیچ تصمیمی مبنی بر ارتکاب جنایت رونالدو در نظر نگرفت و هیچ مدرکی نیافت که وکلای او و نمایندگان وی "وقتی مایورگا اتهامات جنایی خود را کنار گذاشت و توافقنامه محرمانه 375000 دلاری را نهایی کرد، مایورگا را مرعوب کردند یا مانع اجرای قانون شدند".

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------