آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

نیمار: ۲۰۲۲ آخرین حضورم در جام جهانی خواهد بود



نیمار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ستاره تیم ملی فوتبال برزیل پیش‌بینی می‌کند که دوره بعدی جام جهانی آخرین حضورش در این رقابت‌ها باشد.

به گزارش تسنیم، نیمار ستاره تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرد مطمئن نیست آن‌قدر قدرت روانی داشته باشد که بعد از حضور در جام جهانی 2022 قطر، بتواند یک بار دیگر حضور در این مسابقات را تجربه کند.

 

نیمار که دو تلاشش برای کسب بزرگترین جایزه دنیای فوتبال منتهی به ناکامی شده است، پاییز سال آینده این فرصت را دارد که برای سومین بار شانس خود را جهت فتح جام جهانی امتحان کند. نیمار اما می‌گوید فوتبال آن‌قدر جسم و روح او را تحت فشار گذاشته است که بعید می‌داند بتواند در جام جهانی 2026 هم حضور داشته باشد، تورنمنتی که در قاره خودش و به‌میزبانی آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد.

 

نیمار به شبکه DAZN گفت: فکر می‌کنم جام جهانی 2022 آخرین جام جهانی‌‌ام خواهد بود، این را آخرین جام جهانی‌ام می‌دانم چون نمی‌دانم آن‌قدر قدرت روانی و جسمی برایم مانده باشد که بتوانم یک بار دیگر حضور در جام جهانی را تحمل کنم، بنابراین هرکاری بتوانم انجام می‌دهم که در جام جهانی سال آینده خوب ظاهر و همراه با کشورم قهرمان شوم تا بزرگترین رؤیایم از کودکی تا امروز را محقق کنم، امیدوارم این کار را انجام دهم.

 

نیمار و یارانش در دو دوره قبلی جام جهانی ابتدا با قبول شکست تحقیرآمیز 7 بر یک مقابل آلمان در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2014 و سپس با قبول باخت 2 بر یک مقابل بلژیک در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2018 از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند. برزیل از سال 2002 موفق به فتح جام جهانی نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------