آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

پیروزی آرسنال مقابل لسترسیتی در کینگ پاور/ برد پرگل چلسی و شکست شاگردان گواردیولا



دیدار آرسنال و لسترسیتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال آرسنال با کسب یک پیروزی خارج از خانه برابر لسترسیتی به روند شکست‌ناپذیری خود در تمامی رقابت‌ها ادامه داد.

به گزارش تسنیم، در نخستین بازی از هفته دهم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) تیم‌های فوتبال آرسنال و لسترسیتی در ورزشگاه کینگ‌پاور شهر لستر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 2 بر صفر توپچی‌های لندن به پایان رسید.

 

در این دیدار گابریل در دقیقه 5 و امیل اسمیت رو در دقیقه 18 گل‌های تیم تحت هدایت میکل آرتتا را به ثمر رساندند تا شکست ناپذیری آرسنال همچنان ادامه داشته باشد. آرسنال از زمان باخت 5 بر صفرش مقابل منچسترسیتی در روز ششم شهریور 9 بازی انجام داده و در هیچکدام از آنها تن به شکست نداده است.

 

با این نتیجه آرسنال ضمن کسب پنجمین پیروزی‌اش 17 امتیازی شد و به رده پنجم جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد، جایی که اکنون پنج امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. لسترسیتی هم که چهارمین باختش را متحمل شد با 14 امتیاز به رده دهم جدول سقوط کرد.

 

***

 

رئال مادرید با گل‌های وینیسیوس بر الچه ۱۰ نفره غلبه کرد

در آغاز دوازدهمین هفته از رقابت‌های لالیگای اسپانیا عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری خارج از خانه به مصاف الچه رفت و میزبانش را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

 

در این بازی که کاپیتان و مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها کریم بنزما جایی در میدان نداشت، وینیسیوس جونیور هر دو گل میهمان مادریدی را به ثمر رساند. او گل نخست را در دقیقه 22 و دومین گل را در دقیقه 73 دقیقاً 10 دقیقه پس از 10 نفره شده تیم میزبان با اخراج رائول گوتی به ثمر رساند. با وجود این گل تیم میزبان از بازگشت به بازی ناامید نشد و روی یک اشتباه فاحش از دو هافبک رئالی‌ها، تونی کروس و کاسمیرو، پره میا در دقیقه 86 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. شاگردان فران اسکریبا اما نتوانستند گل تساوی را به ثمر برسانند و در نهایت برای ششمین بار در فصل جاری متحمل شکست شدند.

 

رئال مادرید اما با کسب هفتمین پیروزی در یازدهمین بازی‌اش 24 امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول رده‌بندی لالیگا صعود کرد.

 

 ***

 

پیروزی قاطع بایرن مونیخ در برلین با ۵ گل/ دورتموند به تعقیب شانه‌‌به‌شانه صدرنشین ادامه داد

در دومین روز از هفته دهم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران پنج بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ با نتیجه 5 بر 2 بر میزبان خود تیم یونیون برلین غلبه کرد.

 

روبرت لواندوفسکی دو بار در دقایق 15 از روی نقطه پنالتی و 23، لروی سانه در دقیقه 34، کینگزلی کومان در دقیقه 60 و توماس مولر در دقیقه 79 برای باواریایی‌ها گلزنی کردند و دو گل تیم یونیون برلین هم توسط نیکو گیسلمان در دقیقه 43 و یولیان رایرسون در دقیقه 65 به ثمر رسیدند.

 

بایرن مونیخ با این نتیجه 25 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا تثبیت کرد. این هشتمین برد باواریایی‌ها در این فصل از رقابت‌های بوندس‌لیگا بود که در آن حداقل سه گل به ثمر رساندند. با احتساب این پنج گل، شمار گل‌های تیم تحت هدایت یولیان ناگلسمان به عدد 38 رسید یعنی به طور متوسط 3.8 گل در هر بازی.

 

در دیگر بازی مهم امشب آلمان، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با نتیجه 2 بر صفر از سد میهمانش کلن گذشت. تورگان ازار در دقیقه 40 و اشتفن تیگس در دقیقه 63 گل‌های هشتمین برد فصل زردپوشان وستفالن را به ثمر رساندند تا این تیم 24 امتیازی شود و به تعقیب شانه به شانه صدرنشین جدول ادامه دهد.

 

***

 

کامبک برایتون مقابل لیورپول/ برد پرگل چلسی و شکست شاگردان گواردیولا

از هفته دهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در آنفیلد میزبان برایتون بودو در شرایطی که با دو گل هندرسون و مانه پیش بود در نهایت تن به تساوی دو بر دو داد و به نوعی مقابل یاران سابق جهانبخش کامبک خورد.

 

در دیگر دیدار مهم برگزار شده منچستر سیتی در اتحاد میزبان کریستال پالاس بود و با دو گل شکست خورد.

 

زاها 6 و گالاگر 88 گلزنان بازی بودند. در این بازی لاپورت بازیکن سیتی در دقیقه 45 از بازی اخراج شده بود.

 

در دیگر دیدار چلسی در خانه نیوکاسل یونایتد به برد 3 بر صفر دست یافت.

 

جیمز 65 و 77 و جورجینیو 81 پنالتی گلزنان چلسی بودند.

 

چلسی با این برد 25 امتیازی شد و جایگاه خود در صدر جدول را استحکام بخشید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------