آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

توقف بارسلونا در نیوکمپ در دوران پساکومان



دیدار بارسلونا و آلاوس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بارسلونا در اولین دیدارش پس از برکناری سرمربی هلندی خود، نتوانست از پس آلاوس بربیاید.

به گزارش تسنیم، بارسلونا شنبه شب در چارچوب هفته دوازدهم لالیگای اسپانیا، در ورزشگاه نوکمپ پذیرای دپورتیوو آلاوس بود و با تساوی یک - یک متوقف شد.

 

نیمه نخست این مسابقه به تساوی بدون گل انجامید. در دقایق ابتدایی نیمه دوم و در دقیقه 49، ممفیس دپای توانست دروازه آلاوس را باز کند و آبی‌واناری‌ها را پیش بیندازد. این برتری اما سه دقیقه بیشتر دوام نداشت و لوییس لیوخا در دقیقه 52، گل تساوی بازی را به ثمر رساند تا بارسلونا در اولین دیدار خود پس از برکناری رونالد کومان، این بار با هدایت سرخی بارخوان متوقف شود.

 

همچنین سرخیو آگوئرو که برای اولین بار از ابتدا در ترکیب بارسا به میدان می‌رفت، در دقیقه 42 به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد. آگوئرو از ابتدای پیوستنش به بارسلونا با مصدومیت دست به گریبان بوده است.

 

بارسلونا با این تساوی، 16 امتیازی شد و با یک رده صعود، در جایگاه نهم جدول لالیگا قرار گرفت. آلاوس نیز که در هر دو بازی قبلی‌اش بر رقبای خود غلبه کرده بود، با 10 امتیاز در رتبه شانزدهم جدول ماندنی شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------