آجورلو: هواداران نگران حضور استقلال در لیگ قهرمانان نشند/ صدری: پرسپولیس مشکلی برای حضور در ACL ندارد



مصطفی آجورلو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: خوشبختانه مجوز حرفه ایی باشگاه استقلال صادر شد و از وزیر ورزش، معاونین وزیر، رئیس فدراسیون و سایر عزیزانی که در این راه کمک حال ما بودند تشکر می کنم.

به گزارش ایرنا، مصطفی آجورلو گفت: معیارهای کنفدراسیون آسیا ۵ معیار ورزشی است . مدارک پزشکی فدراسیون، زیرساخت ها و استادیوم و امنیت ورزشگاه. معیار سوم مدیریت و پرسنلی و افسر مالی و ... معیار چهارم اساسنامه مالکیت و لیست هیات مدیره و معیار پنجم مسایل مالی است.

 

وی ادامه داد: ممکن است گفت و گوی ما فرایند حضورمان در لیگ قهرمانان آسیا را با مشکل ایجاد کند و نباید اجازه دهیم این مساله روی دهد. مالکیت دو باشگاه مورد توجه کنفدراسیون فوتبال آسیا است و وزیر ورزش با هماهنگی ریاست جمهوری در حال پیگیری هستند که این واگذاری هر چه زودتر انجام شود. 

 

مدیرعامل آبی پوشان تهرانی خاطر نشان کرد: تصور من این است که بحثی که اتفاق افتاد جای تقدیر و تشکر دارد و سه ماه فرصت گرفتیم تا این مساله را حل کنیم.

 

وی ادامه داد: ما باید فضای مثبتی را به فوتبال تزریق کنیم، هواداران استقلال و پرسپولیس لحظات سختی را سپری کردند، برخی از آنها راهی بیمارستان شدند و این خوب نیست. ما باید آرامش را در فوتبال و تیم های بزرگ نهادینه کنیم.  

 

آجورلو افزود: من یک ماه است که به باشگاه آمده ام و نمی توانم مشکلات سال های گذشته را جواب بدهم. کارهایی از قبل باید انجام می شده که صورت نگرفته است. می خواهیم مشکل حل شود باید همه دست به دست هم بدهیم.

 

وی تصریح کرد: من نمی خواستم در این مورد صحبت کنم و وقتی کاری انجام شد بیایم و گزارشی را به مردم و فوتبال دوستان ارائه کنم. من از کمیته بدوی به خاطر این که به ما فرصت دادند تشکر می کنم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دنبال جنجال نیستم. من به هواداران عزیز عرض می گویم روزی که آمدم به من گفتند فقط چند روز فرصت داریم تا برای لیگ قهرمانان آسیا مدارک را آماده کنیم.

 

آجرلو یادآور شد: تیمی را آوردم و تا 5 صبح کار کردیم تا مشکل حل شود. اگر من سال دیگر بودم و این اتفاق تکرار شد به مردم پاسخگو خواهم بود. دوست داشتم کمیته بدوی به من بگوید مشکل کجاست اما نگفتند ایرادی هم ندارد و از این که فرصت دادند تقدیر می کنم.

 

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: ما باید در فرمت های موجود ابهامات را برطرف کنیم. ما نمی توانیم یک شبه مشکلات را حل کنیم و از همه کمک می خواهیم.

 

وی افزود: مشکل ما خصوصی سازی است، اجازه بدهید تا مشکلات حل شود. در ابتدا حضورم در استقلال قرارداد مجیدی را سه ساله بستم تا آرامش در تیم حاکم شود. اجازه بدهید از ثروت هایی که در دو باشگاه داریم به تولید برسیم. 

 

آجورلو تاکید کرد: ما می خواهیم تولید ثروت کنیم و لازمه آن فعالیت شبانه روزی است که ما این را تعهد می دهیم که انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: با نشست هایی که داشتیم قرار شد در جلسه ای پیرامون فضای تبلیغاتی دور زمین مسایل حل و فصل شود و اگر دور زمین واگذار شود ما ۱۵۰ میلیارد تومان درآمدزایی خواهیم داشت. 

 

مدیرعامل استقلال تهران در پایان گفت: درخواست ما این است که اجازه بدهند از فرصت های محتوایی، تامین منابع مالی کنیم. پخش زنده را کنار بگذاریم اما پخش های تولیدی برای ما مهم است و ما می توانیم از آن یک هزار میلیارد پول در بیاوریم که این مبلغ متعلق به باشگاه استقلال است. 

 

***

 

صدری: پرسپولیس مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکلات و حاشیه های ۴۸ ساعت گذشته گفت: این مساله ختم به خیر شد و مجوزهای لازم برای حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان صادر شد.

 

مجید صدری اظهار کرد: نگرانی بزرگی بود که امروز به پایان رسید. امروز خیلی ها تلاش کردند و جا دارد از همه افرادی که در این حوزه به ما کمک کردند. وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال و همه افرادی که به نوعی می توانستند در این عرصه وارد شوند کمک کردند تا این مساله حل شود.

 

وی یادآور شد: در معیارهای ورزشی از ما ۹ مدرک خواستند که در اختیار آنها قرار دادیم و تایید شد. در زیرساخت ها ۱۹ مدرک خواستند که دادیم و تایید شد. قرارداد کلیه بازیکنان و کادرفنی را باید ترجمه کردیم  و تایید شد. 

 

صدری گفت: بر اساس شاخصه هایی که دارند از ما مدارک می خواهند، در سال های گذشته در مدارکی که ابهامی داشتند به ما نکات را اعلام و ما به آنها توضیح می دادیم اما در این دوره این مساله محقق نشد و ما بر اساس یک مدت سه ماهه فرصت گرفتیم تا این مساله حل شود.  

 

وی تاکید کرد: هر مدرکی که از ما می خواستند در همان زمان ارائه کرده بودیم. در یک برهه ای که زمان نبود نامه ای محرمانه به دستمان رسید که ما مشکل داریم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ورزش برای صلح، دوستی و آرامش است و سئوال من این است که چرا به ما اطلاع ندادند مدارک پرسپولیس ناقص است.

 

صدری افزود: ما در زمان بندی اعلام شده تمامی مدارک را تحویل داده بودیم اما نمی دانم چرا اطلاع ندادند مشکلی به این بزرگی وجود دارد. 

 

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات موجود مباحث مالی است و مالیاتی که از قبل مانده را امروز من به عنوان سرپرست باشگاه باید پاسخگو باشم. ما قول دادیم تا این موانع و نواقص را حل می کنیم. با وجود تمام صحبت هایی که از اهمیت سرخابی ها می شود اما نمی دانم چرا باید اینگونه با آنها برخورد شود. 

 

صدری خاطر نشان کرد: نکته مهمی که وجود دارد این است که اگر دنبال حرفه ای شدن هستیم باید قبول کنیم فوتبال یک اقتصاد است که باید خرج و مخارج خود را تامین کند. ما نباید هر سال دنبال حامی مالی باشیم، باشگاه باید خودش درآمدزایی داشته باشد. 

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: عزیزی خادم به ما لطف داشت و در صدد است تا مشکلات حل و فصل شود. ما می توانیم از فضای تبلیغاتی دور زمین تامین منابع مالی کنیم و خواهان آن هستیم تا فضای تبلیغاتی موجود برای باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته شود.

 

وی در پایان تاکید کرد: من به عنوان سرپرست باشگاه نماینده میلیون ها هواداری هستم که با هر اتفاقی خوب و بد خوشحال و ناراحت می شوند و نباید در مسیری قرار بگیریم که موجبات ناراحتی آنان را رقم بزنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------