آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

رسمی؛ السد با حضور ژاوی در بارسا مخالفت کرد



ژاوی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه السد رسما مخالفت خود را با جدایی ژاوی و حضور او در بارسلونا اعلام کرد.

به گزارش ورزش سه، چندی پیش و بعد از دو شکست تلخی که بارسلونا طی یک هفته مقابل رئال مادرید و رایو وایکانو تجربه کرد، بالاخره صبر سران این باشگاه به پایان رسید و رونالد کومان بعد از حدود یک سال و نیم از هدایت بلوگرانا برکنار شد؛ موضوعی که از ابتدای فصل نیز گمانه زنی هایی در مورد آن وجود داشت اما نهایتاً در این مقطع به شکل رسمی اتفاق افتاد.

 

بعد از برکناری رونالد کومان از هدایت بارسلونا گمانه‌زنی‌ها در مورد سرمربی بعدی بلوگرانا قوت گرفت. با این حال طی روزهای اخیر اکثر گزارش ها حاکی از آن بود که سران باشگاه کاتالانی و در راس آنها خوان لاپورتا ژاوی را بهترین گزینه می دانند و قصد دارند این اسطوره بارسا را به عنوان سرمربی به نوکمپ بازگرداند.

 

در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره موضع باشگاه السد در رابطه با جدایی ژاوی هرناندز مطرح شد. با این حال اکنون باشگاه قطری به شکل رسمی اعلام کرده که اجازه جدایی ژاوی در این مقطع حساس فصل را نخواهد داد. ترکی آل علی، مدیر السد در این باره گفت: " ما از ملاقات اعضای بارسا استقبال می کنیم اما موضع باشگاه از اول مشخص بوده است. ما به سرمربی‌مان، ژاوی کاملاً متعهد هستیم و نمی‌توانیم در این مقطع از فصل او را نادیده بگیریم(از دست بدهیم.)"

 

با وجود این اعلام باشگاه السد، رسانه‌های مختلف مدعی شده‌اند که سران بارسلونا امید خود را برای به خدمت گرفتن این سرمربی از دست نخواهند داد و طی روزهای آینده تمام تلاش‌شان را برای آوردن او به نوکمپ انجام می دهند.

 

ژاوی: بارسا و السد خواسته من را می دانند

به نظر می رسد که ژاوی تصمیم خود را گرفته و می‌خواهد السد را به مقصد بارسلونا ترک کند.

 

به گزارش ورزش سه، بعد از برکناری رونالد کومان از هدایت بارسلونا مشخص شد که ژاوی اصلی و شاید تنهاترین گزینه سران این باشگاه برای هدایت بلوگرانا محسوب می شود. با این حال طی روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با اینکه آیا باشگاه السد قطر اجازه جدایی ژاوی را صادر خواهد کرد یا خیر، مطرح شده است.

 

از طرفی طی ساعات گذشته باشگاه السد اعلام کرد که در این مقطع حساس فصل اجازه جدایی ژاوی را صادر نخواهد کرد. ترکی آل علی، مدیر السد در این باره گفت: " ما از ملاقات اعضای بارسا استقبال می کنیم اما موضع باشگاه از اول مشخص بوده است. ما به سرمربی‌مان، ژاوی کاملاً متعهد هستیم و نمی‌توانیم در این مقطع از فصل او را نادیده بگیریم(از دست بدهیم.)"

 

با این حال به نظر می‌رسد که مخالفت السد بی فایده بوده چرا که ژاوی تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده و می‌خواهد به بارسلونا بازگردد. او بعد از بازی امروز السد درباره حضور در بارسلونا گفت: " من بسیار خوشبین هستم. هر دو باشگاه در حال مذاکره هستند. مذاکرات را به مدیریت دو باشگاه می‌سپارم. با این حال آنها خواسته من را می‌دانند. هر دو باشگاه موضع من را می دانند و امیدوارم این موضوع سریع تر حل شود. یک مربی که که بارسلونا می‌رود لازم نیست وفادار باشد بلکه باید روحیه مثبت را به این تیم برگرداند."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------