یاران طارمی، میلان را در آستانه حذف قرار دادند/ پیروزی رئال با درخشش بنزما



دیدار پورتو و میلان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دیدارهای شب دوم از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با ثبت یک پیروزی خانگی برای تیم فوتبال رئال مادرید و ناکامی دوباره میلان در کسب اولین پیروزی‌اش آغاز شد.

به گزارش تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و در دومین شب از این هفته، امشب (چهارشنبه) از ساعت 21:30 به وقت تهران دو بازی همزمان در گروه‌های B‌وD برگزار شد که در پایان آنها رئال مادرید موفق به کسب پیروزی شد اما تیم‌های پورتو و میلان به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

 

در گروه B تیم فوتبال پورتو در شبی که مهدی طارمی را از ابتدا تا دقیقه 85 در ترکیب داشت، میهمان میلان بود که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

 

در این مسابقه ابتدا این تیم پورتو بود که با گل زودهنگام لوئیز دیاز در دقیقه 6 پیش افتاد اما در دقیقه 61 شانسل امبمبا مانگولو بازیکن تیم میهمان که به اشتباه دورازه خودی را باز کرد، گل تساوی را برای میلانی‌ها به ثمر رساند.

 

این نتیجه پورتو را با 5 امتیاز در رده دوم جدول قرار داد. میلان هم با کسب اولین امتیازش همچنان قعرنشین است. این بدان معناست که در صورت پیروزی اتلتیکومادرید مقابل لیورپول در دیگر بازی این گروه که از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار می‌شود، میلان دیگر شانسی برای صعود به مرحله حذفی نخواهد داشت. در جدول گروه B‌ تیم لیورپول با 9 امتیازصدرنشین است، پورتوی 5 امتیازی دوم، اتلتیکومادرید 4 امتیازی سوم و میلان با یک امتیاز چهارم هستند.

 

در بازی همزمان در گروه D تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد میهمان خود تیم شاختار دونتسک را شکست داد تا با 9 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کند. هر دو گل رئال مادرید را در این بازی کریم بنزما در دقایق 14 و 61 به ثمر رساند. تنها گل شاختار را هم فرناندو در دقیقه 39 زد. شاختار با این نتیجه در آستانه حذف از رقابت‌ها قرار گرفت چرا که در صورت پیروزی تیم شریف مولداوی برابر اینتر در دومین بازی گروه که ساعت 23:30 در مولداوی برگزار می‌شود، شاختار دیگر نمی‌‌تواند به دو رده بالای جدول برسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------