آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

لیگ کنفرانس اروپا؛ پیروزی زوریا در شب گلزنی ایرانی ها/ برتری دیناموزاگرب با حضور محرمی در لیگ اروپا



لیگ کنفرانس اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دیدارهای لیگ کنفرانس اروپا در گروه های مختلف امشب پیگیری شد.

به گزارش فارس، هفته چهارم لیگ کنفرانس اروپا دیشب شاهد دو زمان شروع مسابقه مختلف بود. در رقابت هایی که از ساعت 21:15 برگزار شد، مهمترین رقابت برای ما مربوط به زوریا در گروه C بود.

 

در این رقابت، شاهد پیروزی تیم زوریا بودیم که اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی را نیز در ترکیب داشت. این تیم موفق شد در شبی که این دو بازیکن ایرانی گلزنی کردند، با نتیجه 2 بر صفر زسکاسوفیه را شکست دهد. در این مسابقه که در ورزشگاه اسلاووچ برگزار شد، شهاب زاهدی (دقیقه 87) و اللهیار صیادمنش (90+5) گلزنی کردند تا جدال قعرنشین ها را ببرند. زوریا با این پیروزی و 6 امتیاز در رده سوم و زسکا با یک امتیاز در رده چهارم است.

 

در دیگر دیدار این گروه، تا دقایقی دیگر آاس رم ایتالیا با بوده گلیمت رقابت خواهد کرد. 

 

در دیگر دیدارهای برگزار شده، نتایج زیر رقم خورد:

 

گروه B 

فلورا 2- آنورتوسیس 2

خنت یک- پارتیزان بلگراد یک

 

گروه D

راندرس 2- باومیت یابلونس 2

آلکمار 2- کلوژ صفر

 

گروه A

لاسک 2- آلاشکرت صفر

 

گروه F

لینکولن ردایمپس یک- اسلوان براتیسلاوا 4

 

 رُم از پس میهمان نروژی خود برنیامد، کونته با بُرد استارت زد/ پیروزی فاینورد در غیاب جهانبخش

تیم‌های رُم و بودو گلیمت نروژ در هفته چهارم لیگ کنفرانس اروپا، پنجشنبه شب در ورزشگاه المپیکوی رم به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

 

استفان الشعراوی در دقیقه 54 و راجر ایبانز در دقیقه 84، گل‌های جالوروسی را به ثمر رساندند و اولا سولباکن در دقیقه 1+45 و اریک بوتیم در دقیقه 65، دروازه رُم را گشودند.

 

شاگردان ژوزه مورینیو که در دیدار رفت با نتیجه 6 بر یک مغلوب بودو گلیمت شده بودند، با هفت امتیاز در رده دوم جدول گروه C حضور دارند و نماینده نروژ با هشت امتیاز، صدرنشین گروه است.

 

همچنین در گروه E، فاینورد میهمان یونیون برلین بود و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. کریستوفر تریمل در دقیقه 41 برای نماینده آلمان گلزنی کرد و فاینورد در دقایق 15 و 72 به ترتیب توسط لوییس سینیسترا و سیریل دسرس به گل رسید. یونیون برلین در دقیقه 87 با اخراج تریمل و در دقیقه 89 پس از اخراج سدریک تیوشرت، با دو بازیکن کمتر به بازی ادامه داد.

 

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد در فهرست 18 نفره تیمش قرار نداشت.

 

تاتنهام هاتسپر نیز در گروه G مقابل تیم ویتسه صف‌آرایی کرد و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد. در این مسابقه که نخستین بازی تاتنهام با هدایت آنتونیو کونته به شمار می‌رفت، سون هیونگ‌مین در دقیقه 15 و لوکاس مورا در دقیقه 22 دروازه ویتسه را گشودند و گل به‌خودی جاکوب راسموسن در دقیقه 28، آغازی رویایی برای مردان کونته رقم زد. البته این پایان کار نبود و راسموسن و ماتوس برو در دقایق 32 و 39 برای ویتسه گلزنی کردند.

 

در نیمه دوم هم کریستین رومرو از تاتنهام و دانیلیو دوخی و مارکوس شوبرت از ویتسه از زمین اخراج شدند.

 

تاتنهام با هفت امتیاز و سه امتیاز کمتر از رنِ صدرنشین، در جایگاه دوم جدول گروه G لیگ کنفرانس اروپا قرار دارد.

 

***

 

لیگ اروپا؛ برتری دیناموزاگرب در حضور ۸۹ دقیقه‌ای محرمی/ لاتزیو و لسترسیتی متوقف شدند

در ادامه دیدارهای هفته چهارم دور گروهی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، لسترسیتی پنجشنبه شب در ورزشگاه کینگ پاور میزبان اسپارتاک مسکو بود و با تساوی یک - یک متوقف شد.

 

ویکتور موزس بازیکن پیشین چلسی در دقیقه 51، دروازه شاگردان برندان راجرز را گشود و دانیل آمارتی در دقیقه 58، گل تساوی را برای آنها به ثمر رساند. لسترسیتی در دقیقه 75 صاحب یک ضربه پنالتی شد که جیمی واردی آن را از دست داد تا این تیم با پنج امتیاز، در جایگاه سوم جدول گروه C لیگ اروپا باقی بماند.

 

در گروه D، رویال آنتورپ در خانه خود با نتیجه 3 بر صفر مغلوب فنرباغچه شد. مرت هاکان یانداس در دقیقه 8، ماکس مِیِر در دقیقه 16 و مرجیم بریشا در دقیقه 29 برای نماینده ترکیه گلزنی کردند. اینتراخت فرانکفورت با 10 امتیاز در صدر جدول این گروه ایستاده و المپیاکوسِ شش امتیازی در تعقیب تیم آلمانی است.

 

لاتزیو در گروه E مقابل میزبان خود مارسی به تساوی 2 - 2 رسید. آرکادیوش میلیک در دقیقه 33 و دیمیتری پایه در دقیقه 82، گل‌های مارسی را به ثمر رساندند و فلیپه آندرسون در دقیقه 7+45 و چیرو ایموبیله در دقیقه 49 برای لاتزیو گلزنی کردند. این نتیجه، شاگردان مائوریتزیو ساری را با پنج امتیاز، در رتبه دوم جدول گروه حفظ کرد و مارسی با چهار امتیاز، در رتبه سوم ایستاده است.

 

همچنین در گروه F براگا با نتیجه 4 بر 2 از سد لودوگورتس گذشت و میدتی‌لند با نتیجه یک بر صفر مقابل ستاره سرخ پیروز شد. در این گروه تیم‌های براگا با 9 و ستاره سرخ با هفت امتیاز، دو رده ابتدایی جدول را به خود اختصاص داده‌اند.

 

در گروه G نیز بایرلورکوزن با نتیجه 4 بر صفر مقابل رئال بتیس به برتری رسید و فرانس‌واروژ با نتیجه 3 بر 2 مغلوب سلتیک شد. لورکوزن و بتیس به ترتیب 10 و هفت امتیاز به دست آورده‌اند و در جایگاه‌های اول و دوم جدول گروه G جای دارند.

 

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه H دیناموزاگرب شکست 3 بر یک را بر راپید وین تحمیل کرد. در این مسابقه که صادق محرمی 89 دقیقه در ترکیب تیم دینامو حاضر بود، برونو پتکوویچ در دقیقه 12، کومنن آندریچ در دقیقه 34 و جوسیپ سوتالو در دقیقه 83 برای نماینده کرواسی گلزنی کردند و کناسمولنر در دقیقه 8، دروازه یاران محرمی را گشود. دیناموزاگرب با شش امتیاز به رتبه دوم جدول گروه H صعود کرد.

 

صعود لیون، اینتراخت فرانکفورت و وستهام در شب برتری قاطعانه ناپولی

در گروه A، المپیک لیون با نتیجه 3 بر صفر از سد اسپارتا پراگ گذشت.

 

اسلام سلیمانی در دقایق 61 و 63 و کارل توکو اکامبی در دقیقه 2+90 برای لیون گلزنی کردند تا این تیم با کسب 12 امتیاز، صعود خود را به دور گروهی قطعی کند. دیدار بروندبی و گلاسکو رنجرز هم به تساوی یک-یک انجامید. تنها گل بروندبی در دقیقه 1+45 و روی گل به‌خودی لئون بالوگان به ثمر رسید و یانیس هاجی در دقیقه 77، گل خورده نماینده اسکاتلند را جبران کرد.

 

در گروه B، تقابل موناکو و پی‌اس‌وی آیندهوون با تساوی صفر-صفر و بازی رئال سوسیه‌داد برابر اشتورم گراتس با تساوی یک-یک به پایان رسید. اشتورم گراتس در دقیقه 38 با گلزنی جاکوب یانتشر از میهمان خود پیش افتاد و الکساندر سوئرلوث در دقیقه 53، دروازه نماینده اتریش را گشود. موناکو و سوسیه‌داد با هشت و شش امتیاز، دو مدعی اصلی صعود از گروه B هستند.

 

ناپولی با نتیجه 4 بر یک بر میزبان خود لژیا ورشو غلبه کرد و به صدر جدول گروه C صعود کرد. ماهیر امرلی با گلزنی در دقیقه 10، لژیا را با برتری به رختکن رساند. در نیمه دوم اما ورق برگشت و با گلزنی پیوتر زیلنسکی در دقیقه 49، دریس مرتز در دقیقه 75 (هر دو از روی نقطه پنالتی)، اروین لوزانو در دقیقه 79 و آدام اوناس در دقیقه 90، صدرنشین سری A پیروز از زمین خارج شد.

 

اینتراخت فرانکفورت با نتیجه 2 بر یک مقابل المپیاکوس به برتری رسید و با 10 امتیاز، به مرحله حذفی رقابت‌ها رسید. یوسف العربی در دقیقه 12 دروازه اینتراخت را باز کرد و دایشی کامادا و یانس پیتر هاوگ با گلزنی در دقایق 17 و 2+90، پیروزی را به نماینده آلمان هدیه کردند. المپیاکوسِ شش امتیازی هم در جایگاه دوم جدول گروه D قرار دارد.

 

دیدار گالاتاسرای و لوکوموتیو مسکو هم با تساوی یک-یک پایان یافت تا گالاتاسرای با هشت امتیاز، در صدر جدول گروه E بایستد. سوفیانه فگولی در دقیقه 43 برای شاگردان فاتح تریم و فرانکویس کامانو در دقیقه 73، برای لوکوموتیو گلزنی کردند.

 

در گروه H نیز وستهام یونایتد با تساوی 2-2 در خانه خنک متوقف شد، اما با 10 امتیاز و صدرنشینی در این گروه، صعود خود را به دور حذفی قطعی کرد. جوزف پاینتسل در دقیقه 5 و توماس سوچک در دقیقه 88 (گل به‌خودی) دروازه وستهام را باز کردند و سعید بن‌رحما در دقایق 59 و 82، گل‌های مردان دیوید مویس را به ثمر رساند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------