فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای | نایب قهرمانی ایران با شکست مقابل روسیه



فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار فینال جام بین قاره‌ای به مصاف روسیه رفت که با شکست در این دیدار، به مقام نایب قهرمانی رسید.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار فینال جام بین قاره‌ای امارات از ساعت 18:30 امروز (شنبه) به مصاف روسیه رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

 

ساحلی‌بازان کشورمان که با دو پیروزی مقابل پاراگوئه و ژاپن و شکست مقابل روسیه به‌عنوان تیم دوم گروه‌شان راهی نیمه نهایی شده بودند، روز گذشته با نتیجه 7 بر 5 از سد سنگال گذشت و به فینال رسید. شاگردان عباس هاشم‌پور که در مرحله گروهی با نتیجه 4 بر 3 مقابل روسیه شکست خورده بودند، برای جبران نتیجه و کسب چهارمین قهرمانی جام بین قاره‌ای پا به میدان گذاشتند، اما باز هم مقابل قهرمان جهان موفق به کسب نتیجه نشدند تا به نایب قهرمانی این رقابت‌ها برسند.

 

در دیگر دیدارهای امروز، پاراگوئه و امارات میزبان برای کسب رتبه هفتم و هشتمی به مصاف هم رفته بودند که پاراگوئه با نتیجه پرگل 8 بر 3 به پیروزی رسید. در دیدار پنجم ششمی، ژاپن با نتیجه 5 بر 4 اسپانیا را شکست داد و رتبه پنجم را کسب کرد. همچنین در دیدار رده‌بندی، سنگال که موفق شده بود پرتغال را با نتیجه 7 بر 4 در مرحله گروهی شکست دهد، با تکرار همین نتیجه به مقام سوم رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------