سولسشایر: فکر نمی‌کنم بیش از لیاقتم در منچستریونایتد مانده باشم/ گواردیولا: نگذاشتیم نفس بکشند



سولسشایر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی منچستریونایتد به ضعیف بودن عملکرد شاگردانش در دربی منچستر اعتراف و در عین حال تأکید کرد که فکر نمی‌کند بیش از لیاقتش به او برای هدایت تیم فرصت داده شده باشد.

به گزارش تسنیم، اولگنار سولسشایر سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از باخت 2 بر صفر امروز (شنبه) شاگردانش مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اولدترافورد که در آن شیاطین سرخ یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های فصل خود را به نمایش گذاشتند و عملاً هیچ حرفی برای گفتن نداشتند،‌ اظهار داشت: حرف زدن درباره این بازی برای من کار بسیار سختی است چون بازی را خیلی بد شروع کردیم و منفعل بودیم. بعد از آنکه سیتی گل اول را زد کارمان سخت‌تر هم شد.

 

سرمربی نروژی شیاطین سرخ افزود: دیوید دخه‌آ با واکنش‌هایش ما را در بازی نگه داشت اما سیتی باز هم توانست به همان سبکی که همیشه گل می‌زند، دروازه ما را باز کند. آنها بازی خوبی ارائه کردند و به ما فرصت‌های زیادی برای موقعیت‌سازی ندادند. بنابراین باید آنها را به خاطر عملکردشان تحسین و قبول کنیم که امشب در سطح همیشگی خودمان نبودیم.

 

سولسشایر در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند همین حالا هم بیش از چیزی که حقش بود روی نیمکت منچستریونایتد مانده، تأکید کرد: خیر من اینطور فکر نمی‌کنم. من با باشگاه رابطه بسیار خوبی دارم. می‌خواهم هواداران منچستریونایتد خوشحال باشند و تا زمانی که اینجا باشم تمام تلاشم را برای ارتقا و پیشرفت تیم انجام خواهم داد.

 

***

 

گواردیولا: در اولدترافورد بیشتر از ورزشگاه خانگی هر تیم دیگری پیروز شده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش در دربی شهر منچستر ابراز خرسندی کرد و ۳ امتیاز این بازی را حق تیمش دانست.

 

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که تیمش با این پیروزی به رده دوم جدول صعود کرد، پس از بازی به خبرنگاران گفت: من‌سیتی در اولدترافورد از زمانی که من آمده‌ام عملکرد خوبی داشته و پیروزی‌های فراوانی کسب کرده است در واقع در این ورزشگاه بیشتر از ورزشگاه هر تیمی دیگری پیروز شده است. با یک عملکرد منسجم و خوب، پیروزی که حق تیم ما بود را به دست آوردیم.

 

وی ادامه داد: باید توپ را در یخچال بگذاریم (اشاره کنایه‌آمیز به رد و بدل شدن فراوان توپ میان بازیکنان منچسترسیتی). بازیکنان ما کلی پاس به همدیگر دادند. پاس‌های ما خیلی زیاد بود (821 پاس برای منچسترسیتی و 389 پاس برای منچستریونایتد). به جز 10 دقیقه در اواسط بازی که فکر می‌کنم که ناشیانه توپ‌ها را لو می‌دادیم، در سایر دقایق بازی بسیار خوب بودیم. در زمین بازی این توپ است که باید حرکت داشته باشد. بازیکن باید در پست خودش بماند. این خوب نیست که به جای توپ بازیکن حرکت کند. توپ باید جایی برود که بازیکن هست.

 

گواردیولا در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نبود که تیمش برای زدن گل‌های بیشتر تلاش و شکستی سنگین‌تر را به حریف تحمیل کند، اظهار داشت: این نتیجه هم خوب است. من مربی متوقعی هستم و از تیمم انتظارات زیادی دارم اما از این پیروزی هم بسیار راضی‌ام. این بازی همان چیزی بود که ما می‌خواستیم. منچستریونایتد تیم خطرناکی است به همین دلیل هم ما بر بازی کنترل داشتیم. اگر شما در اولدترافورد به این تیم اجازه حرکت و فضا بدهید، جو آن شبیه آنفیلد (ورزشگاه لیورپول) می‌شود. آنها برای این مدل بازی ساخته شده‌اند.

 

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تأکید کرد: باید توپ را به سرعت به گردش در می‌آوردیم و همین کار را هم کردیم. مهمترین چیز این بود که توپ را حفظ کنیم. وقتی گل دوم را زدیم همه چیز آسان‌تر شد و بعد از آن دیگر نیازی به تغییر در شیوه بازی‌مان ندیدم. یک بازی دیگر هم گذشت و حالا 27 بازی دیگر مانده است. در این فصل امتیازاتی را در بازی‌های خانگی از دست داده‌ایم. در حال حاضر چلسی مهارنشدنی است. می‌دانیم که برای رساندن خودمان به این تیم دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم. می‌توانیم بگوییم که امشب به اولدترافورد آمدیم و یک بازی خوب را ارائه کردیم و این چیزی است که بعد از 6 سال حضور در اینجا بیش از همه مرا خوشحال می‌کند، اینکه تلاش کردیم بازی خودمان را انجام دهیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------