آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

نتایج مسابقات فوتبال در حضور لژیونرهای ایرانی (1400/08/15)



مسابقات فوتبال در حضور لژیونرهای ایرانی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
آلتای در مصاف با آنتالیا اسپور در هفته دوازدهم سوپرلیگ ترکیه بدون حضور بازیکن ایرانی خود شکست خورد.

به گزارش فارس، از هفته دوازدهم رقابت های سوپرلیگ ترکیه، آلتای در خانه آنتالیا اسپور به میدان رفت و با یک گل مغلوب شد.

 

در این بازی محمد نادری بازیکن ایرانی و سابق استقلال در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت و به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است.

 

نادری 4 هفته دور از میادین خواهد بود.

 

آلتای با این باخت با 16 امتیاز نهم است.

 

***

 

لیگ دسته دوم اسپانیا| پیروزی پونفرادینا با عابدزاده در دقیقه پایانی

هفته پانزدهم لیگ دسته دوم اسپانیا با پیروزی یاران امیر عابدزاده آغاز شد.

 

امروز تیم پونفرادنیا با حضور امیر عابدزاده درون دروازه‌اش در خانه لوگو به پیروزی 2 بر یک دست یافت. در این بازی ابتدا آگوس مدینا با گلزنی در دقیقه 39 پونفرادینا را پیش انداخت. گل تساوی‌بخش لوگو نیز در دقیقه 59 توسط خوان آنتونیو به دست آمد. سرجیو انریچ در دقیقه 4+90 زننده گل دوم پونفرادینا بود.

 

تیم پونفرادینا با 26 امتیاز رده چهارم جدول 22 تیمی لیگ دسته دوم اسپانیا را در اختیار دارد.

 

 ***

 

تساوی آاِک با حضور سه بازیکن ایرانی

شنبه شب در چارچوب هفته نهم سوپرلیگ یونان دیدار تیم‌های اسمیرنیس و آاِک آتن با تساوی 2 -2 به پایان رسید. لوی گارسیا (13) و سرجیو آرانجو (80) برای آاِک گل زدند. گل‌های اسمیرنیس میزبان را نیکولاس اونیدیس (49) و جورج پاملیدیس (62) به ثمر رساندند.

 

میلاد محمدی در ترکیب اصلی آاِک به میدان رفت و دقیقه 72 جای خود را به احسان حاج‌صفی داد. کریم انصاری‌فرد از دقیقه 66 برای آاِک وارد زمین شد.

 

تیم آاِک با کسب این پیروزی 20 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به المپیاکوس در صدر جدول سوپرلیگ یونان جای گرفت.

 

***

 

شکست برنتفورد در شب گلسازی قدوس

برنتفورد در شبی که به نظر می رسید کار سختی برابر نوریچ قعر جدولی نداشته باشد، به این تیم باخت تا آنها نخستین پیروزی فصل را کسب کنند.

 

در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر، تیم فوتبال برنتفورد در استادیوم خانگی خود میزبان نوریچ بود که در پایان زنبورها با نتیجه دو بر یک تن به شکست دادند و از این فرصت میزبانی استفاده نکردند.

 

در این دیدار انتظار می رفت که برنتفور کار سختی برای کسب پیروزی نداشته باشد چرا که نوریچ در فصل جدید و طی 10 بازی گذشته خود هرگز به پیروزی نرسیده بود. اما برخلاف انتظار این میهمان بود که توسط ماتیاس نورمن و تیمو پوکی در همان نیمه نخست 2 بار دروازه زنبورها را باز کرد و نیمه اول نیز با این نتیجه به پایان رسید. در ابتدای نیمه دوم، سامان قدوس به جای ویتالی جانت وارد زمین مسابقه شد.

 

قدوس 15 دقیقه پس از ورود به زمین، زمینه ساز تک گل تیمش شد. در دقیقه 60، حرکت خوب قدوس از سمت راست و ارسال بلند به روی دروازه نصیب ریکو هنری شد و این بازیکن در دهانه دروازه کار سختی برای باز کردن دروازه نداشت و این بازیکن یکی از گل های خورده را جبران کرد.

 

در ادامه تلاش بازیکنان برنتفورد برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و زنبورها یک شکست تلخ خانگی را تجربه کردند. قدوس نیز در این بازی عملکرد خوبی داشت و نمره 7.2 را کسب کرد. این بازیکن ایرانی برابر نوریچ 83 درصد پاس هایش درست بودند و 3 مورد از 4 ارسالش به هم تیمی هایش رسید. او 5 دوئل زمین داشت که در 3 مورد آن موفق بود.

 

برنتفورد با این شکست 12 امتیازی باقی ماند و نوریچ نیز نخستین پیروزی فصل را کسب کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------