آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

وحدت هانانوف و منوچهر صفروف منتظر باز شدن پنجره پرسپولیس



وحدت هانانوف و منوچهر صفروف،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه استقلال تاجیکستان به صورت رسمی از جدایی 2 بازیکن تیمش و پیوستن آنها به پرسپولیس خبر داد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته بود که برخی منابع خبری در باشگاه پرسپولیس اعلام کردند این باشگاه با وحدت هنانوف و منوچهر صفروف، دو بازیکن تیم استقلال تاجیکستان به توافق رسیده و آنها برای امضای قرارداد وارد تهران خواهند شد.

 

وحدت هنانوف 21 ساله در خط دفاع بازی می‌کند و منوچهر صفروف 20 ساله هم قابلیت بازی به عنوان مدافع و هافبک را دارد و قرار است در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس به میدان برود.

 

سایت باشگاه استقلال تاجیکستان با انتشار تصویری از این دو بازیکن، جدایی آنها از این باشگاه تاجیکی و پیوستنشان به پرسولیس را تایید کرده است. با توجه به اینکه امشب آخرین زمان برای فسخ و یا ثبت قرار داد بازیکنان است این دو بازیکن تاجیکی با تیمشان فسخ کردند تا پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به صورت رسمی و به عنوان بازیکن آزاد با تیم جدیدشان قرارداد امضا کنند.

 

نکته مهم اینکه با توجه به زیر 23 سال بودن هنانوف و صفروف، این دو جزو سهمیه بزرگسالان پرسپولیس محسوب نمی‌شوند و قرمزها می‌توانند با یک بازیکن خارجی بزرگسال هم قرارداد امضا کنند که البته با توجه به پایان یافتن فصل نقل‌و‌انتقالات، این بازیکن باید آزاد باشد.

 

گفته می‌شود مجموع قرارداد وحدت هنانوف و منوچهر صفروف کمتر از 200 هزار دلار است و در صورتی که توافق پرسپولیس با این دو بازیکن نهایی شود، این دو نفر تبدیل به نخستین بازیکنان تاجیکستانی خواهند شد که در لیگ برتر توپ خواهند زد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------