آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

طارمی برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد/ عکس



مهدی طارمی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهدی طارمی که با تصمیم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با لبنان و سوریه دعوت نشده است، برای ایران آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش مهر، مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو پرتغال و تیم ملی ایران که یکی از نفرات تاثیرگذار در هر دو تیم بوده، بعد از اختلاف نظرش با «دراگان اسکوچیچ»، به اردوی تیم ملی ایران برای بازی با لبنان و سوریه دعوت نشد.

 

هرچند کریم باقری مربی تیم ملی دو بار با طارمی برای حل مشکلات تماس گرفت، اما این مهاجم پاسخ تلفن باقری را نداد و اعلام کرد که شماره تلفن «آقاکریم» را نداشته است.

 

اسکوچیچ هم در نشست خبری امروز خود پیش از بازی با لبنان، ضمن تمجید از مهدی طارمی گفت: «او (طارمی) مطمئناً بازیکن فوق العاده ای است و به بازیکنانی نظیر او نیاز داریم ولی در عین حال ارزش‌هایی هستند که باید به آن احترام بگذاریم.»

 

به نظر می‌رسد با فضای ایجاد شده، اختلافات بین اسکوچیچ و طارمی رو به اتمام باشد بخصوص اینکه طارمی عصر امروز چهارشنبه با انتشار پیامی، برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرد.

 

طارمی در توییتر خود نوشت: «آرزوی قلبی برای موفقیت تیم ملی. ان شاءالله با کمک خدا و درایت مجموعه تیم ملی موفق خواهیم شد.»

 

تیم ملی ایران ساعت ۱۵:۳۰ فردا پنجشنبه در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در ورزشگاه صیدا به مصاف لبنان می‌رود و سه شنبه هفته آینده در اردن با تیم سوریه دیدار می‌کند. ایران در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار دارد.

 

مهدی طارمی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------