آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

رد پای همسر «اریک آبیدال» بازیکن سابق بارسلونا در ماجرای ضرب و شتم بازیکن تیم بانوان پاری‌سن‌ژرمن



اریک آبیدال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
در جریان رسیدگی به پرونده ضرب و شتم یکی از بازیکنان تیم فوتبال بانوان پاری‌سن‌ژرمن، همسر بازیکن سابق بارسلونا هم در مظان اتهام قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم به نقل از نشریه مارکا، رسیدگی به پرونده ضرب و شتم «خیرا هامراوی» بازیکن تیم بانوان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن وارد فصلی غیرمنتظره شد چرا که نام همسر اریک آبیدال بازیکن فرانسوی سابق بارسلونا نیز به عنوان یکی از مظنون‌های شراکت در این جرم قرار گرفته است.

 

در این اتفاق جنجالی که بامداد روز پنجم نوامبر سال 2021 رخ داد، هامراوی هنگام بازگشت به منزلش از سوی افرادی ناشناس مورد حمله و ضرب و شتم واقع شد. این اتفاق در حالی رخ داد که او در خودروی هم‌تیمی‌اش آمیناتا دیالو در حال بازگشت به منزل خود بود. به همین دلیل در ابتدا دیالو به عنوان متهم ردیف اول همدستی با ضاربان شناخته شد که البته پس از تحقیقات تکمیلی از این اتهام تبرئه شد.

 

اکنون اما اریک آبیدال بازیکن فرانسوی سابق بارسلونا و همسر او «هایت» هستند که به عنوان مظنونان به شراکت جرم با ضربات بازیکن پاری‌سن‌ژرمن از سوی کاراگاهان پرونده مورد بازجویی واقع شده‌اند.

 

به گزارش نشریه لوموند فرانسه، طبق تحقیقات به عمل آمده شماره سیم کارتی که دیالو از آن استفاده می‌کند به نام اریک آبیدال است. در همین حال با بررسی شماره‌های ثبت شده روی گوشی تلفن همراه آبیدال مشخص شده که او با دیالو تماس داشته است. علاوه بر این ادعای چندی پیش دیالو مبنی بر تهدید شدن از سوی همسر آبیدال در گذشته سبب شده که پلیس فرانسه به نقش داشتن خانواده آبیدال در ضرب و شتم هامراوی مشکوک شود.  

 

در همین حال نشریه اکیپ فرانسه نوشت که هامراوی نیز با اریک آبیدال تماس گرفته تا از او بپرسد که آیا همسرش در حمله صورت گرفته به بازیکن پاری‌سن‌‌ژرمن نقش داشته و ستاره سابق بارسلونا هم قاطعانه به این سؤال پاسخ منفی داده است. اکیپ در بخشی در گزارش خود احتمال اینکه حمله به هامراوی به دستور همسر آبیدال بوده باشد را رد نکرده و نوشته  که انگیزه هایت آبیدال از این حمله هم می‌‌تواند رابطه مخفی بوده باشد که بازیکن پیشین بارسلونا با بازیکن تیم بانوان پاری‌سن‌ژرمن داشته است.

 

چیزی که باعث می‌شود این قضیه جدی‌تر جلوه کند این است که ظاهراً یکی از مردان نقاب‌داری که به هامراوی حمله کرده حین ضرب و شتم به او گفتند دلیل کتک خوردنش ارتباط نامشروع با یک مرد متأهل است. صحت و سقم شائبه‌های مطرح شده هنوز مشخص نیست اما ظاهراً آبیدال برای رفع اتهام از خودش مجبور است در دادگاه حاضر شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------