بلیط فروشی آزمایشی در دیدار استقلال و نساجی/ مجیدی: هدف ما ۳ امتیاز بازی مقابل نساجی است



دیدار استقلال و نساجی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هواداران فوتبال پس از دو سال با همکاری و موافقت ستاد ملى مبارزه با کرونا می‎توانند تماشاگر یکی از بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشند.

به گزارش ورزش سه، بر اساس دستورالعمل و موافقت ستاد ملی کرونا  همچنین با همکاری سازمان لیگ برتر فوتبال ایران استقلال بلیط فروشی محدود با استفاده از 30% ظرفیت ورزشگاه به صورت آزمایشی در مسابقه تیم های استقلال تهران و نساجی مازندران انجام خواهد شد.

 

بر این اساس مسابقه دو تیم استقلال و نساجی پس از دو سال دوری تماشاگران فوتبال با حضور محدود فوتبال دوستانی که نسبت به تزریق هر دو دوز واکسن اقدام کرده‌اند برگزار خواهد شد و در صورتی که این تجربه با موفقیت اجرا شود زمینه لازم برای حضور فوتبال دوستان در مسابقات آتی رقابت های لیگ برتر فراهم خواهد شد.

 

اطلاعیه باشگاه استقلال درخصوص بلیط فروشی بازی با نساجی

 

بر اساس اعلام باشگاه استقلال ، هواداران جهت تهیه بلیط دیدار مقابل نساجی از خرید بلیط الکترونیکی خودداری نمایند.

 

بر اساس هماهنگی های انجام شده، بلیط مسابقه با نساجی به صورت نقدی و یا با کارت اعتباری از روش جایگاه های فروش بلیط در ورزشگاه آزادی قابل تهیه است.

 

به این ترتیب هواداران گرامی با خودداری از خرید بلیط به صورت اینترنتی، فقط در خود ورزشگاه آزادی اقدام به خرید بلیط کنند.

 

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت: با موافقتِ ستادِ ملیِ کرونا، باشگاه استقلال بلیط فروشی محدود با استفاده از ۳۰% ظرفیت ورزشگاه را به صورت آزمایشی در مسابقه فردا برابر نساجی مازندران انجام خواهد داد.

 

وی افزود: اگر رنگ استانی بدلیل کرونا مجددا قرمز شود محدودیت‌های برگزاری مسابقات برمی‌گردد.

 

***

 

مجیدی: هدف ما ۳ امتیاز بازی مقابل نساجی است

سرمربی استقلال قبل بازی تیمش برابر نساجی مازندران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گفت: هدف ما در بازی فردا کسب سه امتیاز بازی است اما می‌دانیم بازی سختی را در پیش داریم.

 

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از ظهر روز پنج‌شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر نساجی مازندران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: هدف ما در بازی فردا کسب سه امتیاز بازی است اما می‌دانیم بازی سختی را در پیش داریم. امیدوارم در بازی پیش رو شاهد یک بازی زیبا باشیم.

 

او درباره صدرنشینی استقلال گفت: در 2 هفته گذشته، تمرینات کادر فنی را خیلی امیدوار کرد. ما شرایط بسیار خوبی داریم. ما برای انتخاب 20 بازیکن دچار مشکل هستیم چون بازیکنان خوبی داریم. من با بازیکنان صحبت کردم. ما باید تمرکز خود را در ادامه راه داشته باشیم. امیدوارم با تلاش بازیکنان بتوانیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم.

 

هدف ما در بازی فردا کسب سه امتیاز بازی است اما می‌دانیم بازی سختی را در پیش داریم. امیدوارم در بازی پیش رو شاهد یک بازی زیبا باشیم.

 

او درباره صدرنشینی استقلال گفت: در 2 هفته گذشته، تمرینات تیم کادر فنی را خیلی امیدوار کرد. ما شرایط بسیار خوبی داریم. ما برای انتخاب 20 بازیکن دچار مشکل هستیم چون بازیکنان خوبی داریم. من با بازیکنان صحبت کردم. ما باید تمرکز خود را در ادامه راه داشته باشیم. امیدوارم با تلاش بازیکنان بتوانیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم.

 

مجیدی درباره تیم نساجی خاطرنشان کرد: شخصا به تیم نساجی علاقه دارم. این تیم برای شهر قائمشهر بسیار قابل احترام است و جا دارد یادی از محروم نادر دست نشان کنم. من در زمان کودکی به همراه پسر عموهایم بازی‌های نساجی را نگاه می‌کردیم. نساجی تیم خوبی است. امیدوارم زمینی که برای بازی‌های ما انتخاب می‌شود، کیفیت خوبی داشته باشد چون در بازی قبلی زمین بازی شرایط مسابقه را نداشت. 

 

او درباره محروم و مصدوم تیمش گفت: ما بازیکن مصدوم نداریم و تنها وریا غفوری به علت سرماخوردگی قادر به همراهی تیم نخواهد بود.

 

مجیدی در پاسخ به این سوال که چه دروازه‌بانی، دروازه‌بان اول استقلال خواهد بود؟ گفت: در بازی فردا مشخص خواهد شد چه دروازه‌بانی درون دروازه قرار خواهد گرفت. ما 3 گلر داریم و هر سه دروازه‌بان از بهترین دروازه‌بان‌ها هستند و هر گلری که شرایط خوبی داشته باشد درون دروازه قرار می‌گیرد.  

 

سرمربی استقلال درباره شرایط تیم ملی خاطرنشان کرد: شرایط تیم ملی بسیار خوب است. من بازی‌های تیم ملی را نگاه کردم و  باید از تیم ملی حمایت شود. 

 

او در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص تبلیغات محیطی خاطرنشان کرد:‌ من از این مساله اطلاعی ندارم.

 

شاهرخ بیانی: از زمین بازی محروم هستیم

شاهرخ بیانی، مربی تیم فوتبال نساجی بعد از ظهر روز پنج شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است و قهرمان آسیا شده است و شرایط خوبی دارد. استقلال تیم قابل احترامی است و امیدوارم ما در مقابل این تیم بازی قابل قبولی ارائه دهیم و هوادران ۲ تیم را خوشحال کنیم. اولین مساله فوتبال، داشتن یک زمین خوب است و ما از زمین بازی محروم هستیم. دوستان به ما گفتند پیگیر هستیم اما همچنان این مشکل حل نشده است و این مساله باعث شده است در تهران تمرین کنیم. من از مسئولان قائمشهر خواهش می‌کنم پیگیر زمین تمرین باشند و ما هم به خاطر این مساله، شرایط فوتبالی ما ضعیف شده است. در زمین خراب نمی‌شود بازی خوبی ارائه داد و ما می‌خواهیم زمین خوبی داشته باشیم.

 

او درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: ما سرمربی و کاپیتان تیم خود را در اختیار نداریم و محمد قربانی را هم در اختیار نداریم. ما ۲ بازیکن مصدوم هم داریم و بقیه بازیکنان تیم هم می‌توانند بازی کنند.

 

بیانی افزود: ما یک فوتبال خوب مقابل استقلال پیاده خواهیم کرد. استقلال تیم بزرگی است و حریف آسانی برای ما نیست. ما سعی کردیم عملکرد خوبی برای این بازی داشته باشیم. امتیاز این بازی خیلی به درد ما خواهد خورد. من فکر می‌کنم ما بازی زیبایی را شاهد باشیم.

 

مربی نساجی در پایان گفت: من شرایط استادیوم آزادی را کامل درک می‌کنم و خاطرات زیادی با استقلال دارم و با این تیم قهرمان‌ آسیا شدم. هیچ وقت این خاطرات فراموش نمی‌شود و خوشحالم مقابل تیمی قرار می‌گیرم که خاطرات خیلی خوبی با آن دارم. ما دوست داریم فوتبال زیبایی را شاهد باشیم و فکر می‌کنم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------